Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Side 3600 àla 25 inlegg p/side

Men JoachimR: Vet du hvordan mitt intrykk av deg er?

En liten gutt på 15 år, ca 1,60 gøy, tynn og blondt hår. Sitter masse hjemme og gjør lekser. Hvor galt har jeg :p

(But no offence)

5237574[/snapback]

Jeg er seksten, og 1,84 høy. Mellomblondt hår. Lekser burde jeg gjort meget mer av. Men men.

Lenke til kommentar
Side 3600 àla 25 inlegg p/side

Men JoachimR: Vet du hvordan mitt intrykk av deg er?

En liten gutt på 15 år, ca 1,60 gøy, tynn og blondt hår. Sitter masse hjemme og gjør lekser. Hvor galt har jeg :p

(But no offence)

5237574[/snapback]

Jeg er seksten, og 1,84 høy. Mellomblondt hår. Lekser burde jeg gjort meget mer av. Men men.

5237615[/snapback]

Jeg så for meg deg som ca 180 høy, blondt hår, gjorde det greit på skolen, anoreksi ( mener du har sagt det før om anoreksi ) og en som liker å kjøpe seg mer klær enn han har behov for.

Lenke til kommentar
Kan ikke Coca Cola heller produserer Diet Cherry Coke her til lands?

5237573[/snapback]

Finnes Cherry Coke i Norge?

5237625[/snapback]

Nei.

Jeg burde antagelig gjort mer skolearbeid, men selvsagt gjør jeg det godt over middels. At jeg liker å kjøpe ting jeg ikke har bruk for er klart, hvem er det som IKKE gjør det?

Spilte tennis i sted. Må nok over til han Carl å få flere privattimer. Det var ikke veldig oppløftende. Men god trening! :)

Lenke til kommentar
Kan ikke Coca Cola heller produserer Diet Cherry Coke her til lands?

5237573[/snapback]

Finnes Cherry Coke i Norge?

5237625[/snapback]

Nei.

Jeg burde antagelig gjort mer skolearbeid, men selvsagt gjør jeg det godt over middels. At jeg liker å kjøpe ting jeg ikke har bruk for er klart, hvem er det som IKKE gjør det?

Spilte tennis i sted. Må nok over til han Carl å få flere privattimer. Det var ikke veldig oppløftende. Men god trening! :)

5237661[/snapback]

Joda. såklart man kjøper ting man ikke trenger. jeg trenger ikke spillene jeg har, men jeg finner de underholdene.

Veit ikke om man finner sko underholdene jeg da :hmm: men det er vel bare smak og behag :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...