Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joachim og Thomas, hva er saldoen på kontoene deres ca. right now?

 

Dere virker sykt rike! :p

5233934[/snapback]

Trur de er det og :ermm:

 

Brukte rundt 5 - 6000 kr på ca 1 måned og ca 1500 - 2000 i månedene etterpå, det ble ikke fattern så glad for :ermm:

 

Nå er kontoen bunnskrapt igjen, ca 200 kr igjen.

 

*Gleder seg til 4. des samt 15. des*

 

Da får jeg 500 (4.des) og 1500 (15.des) Tannlegetime den 15. des :cry:

Lenke til kommentar

Som sagt er brukskontoen min bunnskrapt, og jeg sitter nå med kredittkort og cash. Sånn er det. Hva saldoen på mine andre konti er, er uinterresant for dere.

 

I tillegg vil jeg oppfordre alle til å boikotte Forex, maken til frekke ansatte der. "Hvor har du fått disse pengene fra da?" spurte han, og jeg forklarte ham at det hadde ihvertfall ikke han noe med, uten at han lot seg stoppe. Dessuten sjekket han hver eneste seddel grundig under UV-lys, og når jeg har 20 stk 5-eurosedler, 10 stk 10-euro og 5 stk tyve, så tok det litt tid. Hadde han bare vært litt høfligere. Nei takk.

Lenke til kommentar
God morgen ja.

Nå skal jeg sitte her i fem minutter, så skal jeg gå til skolen.

Teit nynorskprøve i dag. :hm:

5235072[/snapback]

Og da var jeg tilbake. :)

Nynorsk suger. Særlig når man får hjerneteppe og skriver "Jeg" istedenfor "Eg".

5236255[/snapback]

Nee.. sier du virkelig det *grue seg til nynorsktentamen*

 

Jeg bruker firefox, og kommer til å fortsette med det.. Liker det bedre enn opera :)

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
"Hvor har du fått disse pengene fra da?" spurte han, og jeg forklarte ham at det hadde ihvertfall ikke han noe med, uten at han lot seg stoppe. Dessuten sjekket han hver eneste seddel grundig under UV-lys, og når jeg har 20 stk 5-eurosedler, 10 stk 10-euro og 5 stk tyve, så tok det litt tid. Hadde han bare vært litt høfligere. Nei takk.

5236904[/snapback]

Haha, ingenting er latterligere enn «jeg er viktig fordi jeg har som jobb å telle dine penger»-holdningen.

Lenke til kommentar
"Hvor har du fått disse pengene fra da?" spurte han, og jeg forklarte ham at det hadde ihvertfall ikke han noe med, uten at han lot seg stoppe. Dessuten sjekket han hver eneste seddel grundig under UV-lys, og når jeg har 20 stk 5-eurosedler, 10 stk 10-euro og 5 stk tyve, så tok det litt tid. Hadde han bare vært litt høfligere. Nei takk.

5236904[/snapback]

Haha, ingenting er latterligere enn «jeg er viktig fordi jeg har som jobb å telle dine penger»-holdningen.

5236921[/snapback]

Det var ikke akkurat mange kunder der, de eneste andre i lokalet mens jeg holdt på skulle sende penger til Pakistan, så han har sikker tatt seg tid til å legge inn en melding om en mistenklig kunde med diverse små-euro. Fysj.

 

Nu skal det spilles tennis ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Jeg hater banker. Måtte ut med hundrelapper i gebyr for å veksle dollar idag, i tillegg til at jeg ikke fikk mer enn 6,2kr per dollar. Jeg savner de gode, gamle dagene.

5236926[/snapback]

Jeg betalte faktisk bare tyve kroner i gebyr for Euro til NOK. Men kursen var ubrukelig. Andre veien er det visst ikke gebyr der.

 

Men du skulle veksle til dollar? De fleste minibankene til DnB Nor i selve bankene kan gi deg dette. :) Tror det er 20/25 kroner i gebyr, spørs vel på banken du er kunde i og alt mulig.

Lenke til kommentar
Jeg hater banker. Måtte ut med hundrelapper i gebyr for å veksle dollar idag, i tillegg til at jeg ikke fikk mer enn 6,2kr per dollar. Jeg savner de gode, gamle dagene.

5236926[/snapback]

Jeg betalte faktisk bare tyve kroner i gebyr for Euro til NOK. Men kursen var ubrukelig. Andre veien er det visst ikke gebyr der.

 

Men du skulle veksle til dollar? De fleste minibankene til DnB Nor i selve bankene kan gi deg dette. :) Tror det er 20/25 kroner i gebyr, spørs vel på banken du er kunde i og alt mulig.

5236945[/snapback]

Fra dollar. Fikk en sjekk til bursdagen av farfar, måtte cashe den.

Lenke til kommentar
Haha, ingenting er latterligere enn «jeg er viktig fordi jeg har som jobb å telle dine penger»-holdningen.

5236921[/snapback]

Jeg synes faktisk at den "jeg er viktig fordi jeg har penger" holdningen er hakket latterligere

5236969[/snapback]

Generelt sett forholdsvis enig, men i banker som utelukkende lever av rike mennesker blir det håpløst når en eller annen tilfeldig knott skal «se om de ikke kan ta seg tid til» å behandle sin definitivt beste kunde, med en undertone som impliserer at dette visstnok ikke er noe de trenger å gjøre.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe meg tøff mobil med alt, tøff mobil uten alt + PDA, eller spare pengene... :hmm:

5237055[/snapback]

Sony Ericsson P900i

Evt. Sony Ericsson P910i (Den kommer snart ut)

5237061[/snapback]

HØ? mente p910i allerede var ute jeg :hmm:

 

EDIT: p910 er det som er ute..

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...