Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det Bank Axept delen som brukes når man bruker det i butikk da? jeg bruker det hvertfall daglig selv om jeg burde begynne å bruke det mindre pga det gebyret.. Og jeg bruker selvsagt ikke å ta ut penger i en butikk jeg heller hvis jeg skal ta ut større summer, det største som er mulig i en da også kun 1000kr. men sjelden jeg har behov for mye kontanter og, hvis det er store kjøp er kortet mer praktisk.

5235032[/snapback]

Ja, det er det.

 

Fikk tatt ut en 700 kroner i en butikk, deretter gikk jeg til en butikk underlagt et selskap pappa tidligere var i styret i, hvor de kjenner meg, og ejg tok ut det de hadde muligheter til å gi ut; 3400. I tillegg fikk jeg vekslet 300 euro, til dårlig kurs riktignok, men da har jeg cash ut uken og litt til... Må ta ut litt til neste uke tenker jeg, og den femtende får jeg utbytteutbetaling....

 

Mattetentamen gikk brukbart. Tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Nynorsk... *grøss* Det er nesten rart at de flest skiver bedre engelsk en nynorsk.

5236283[/snapback]

Egentlig, så er det ikke rart i det hele tatt. Man blir proppet med engelsk til alle døgnets tider, nynorsk er noe man bare ser i skolebøker og innimellom artikler og tekstede TV-programmer.

 

 

Godt å bli ferdig med alle tentamene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...