Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke tenke på kontoutskriften til bankkortet. Men du mener at det er no problem om jeg drar i en eller annen klesbutikk(for den saks skyld), kjøper noe undertøy eller noe for fem hundre kroner, og ber om å ta ut noen tusenlapper?

5233922[/snapback]

Hvor lystne personalet i en klesbutikk er på dette vet jeg ikke, de driver vel ikke så ofte med slikt – kjenner du de som jobber der bør det vel kanskje gå bra. I matbutikker er uttak en dagligdags affære, burde ikke være noe problem å ta ut 1-2000 der i alle fall.

5233949[/snapback]

Der har vi problemet... Matbutikker tar ikke Eurocard(Master-nettverket). Vet om EN matbutikk som tar Diners, men nå er det desverre ikke Diners jeg er velsignet med..

Lenke til kommentar
Joachim og Thomas, hva er saldoen på kontoene deres ca. right now?

5233934[/snapback]

0,-, riktignok er dette på en konto jeg ikke har tatt i bruk ennå, heldigvis står det litt bedre til ellers. Men, saldoene på mine konti er i grunnen rimelig uinteresant (og irrelevant), synes jeg. De fem sidene det var snakk om dreier seg i all hovedsak om små beløp, mat, cafébesøk, taxiturer, litt shopping og lignende, det er de store tallene her og der som virkelig får kortet til å gå varmt (og banken til å ringe).

Lenke til kommentar

Hehe, og jeg som var overrasket over at jeg greide å bruke 4000 på kortet på en måned (+1000cash, var riktignok på ferie en uke dog.)

 

EDIT: Trenger en jobb, I hvilke yrker kan jobbe på søndager? Kan litt elektronikk, men går i 10'ende klasse.

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...