Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, tro om jeg skal skaffe meg ett akvarium til, bare ett lite 60 liters, til fisk.

hadde jo fisk før, men så fikk jeg en skilpadde for ett år siden elns.

Fikk lyst på fisk igjen. Noen sugefisker og neon tetraer.

5233695[/snapback]

 

God idê!

 

Akvarium er moro helt til du blir lei! Jeg hadde mitt i noen år...

bilder: http://home.no.net/fuzzy2/galleri/Akvarium/

 

Tips: http://nettakvariet.no/ :)

Lenke til kommentar
Hmm, tro om jeg skal skaffe meg ett akvarium til, bare ett lite 60 liters, til fisk.

hadde jo fisk før, men så fikk jeg en skilpadde for ett år siden elns.

Fikk lyst på fisk igjen. Noen sugefisker og neon tetraer.

5233695[/snapback]

 

God idê!

 

Akvarium er moro helt til du blir lei! Jeg hadde mitt i noen år...

bilder: http://home.no.net/fuzzy2/galleri/Akvarium/

 

Tips: http://nettakvariet.no/ :)

5233707[/snapback]

Jada, hadde akvarium selv i 2 år elns. Men ble lei.

Så nå tenkte jeg bare noen sugefisker og 2 kampfisk hunner, og en kampfisk han.

Har enda masse grus og kolbe osv. Så har jeg jo masse utstyr til skilpadda, men det skal jo skilpadda ha :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Faen heller, jeg drar jammen og får vekslet ut to hundre euro i morgen. Svinedårlig kurs, men blir for pinlig å be om å ta ut 1500 kroner i en butikk... 

5233859[/snapback]

Pinlig? Det er da helt normalt å gjøre det? Kanskje ikke så vanlig blant ungdom, men jeg ville vel tro butikkpersonalet takler den situasjonen uten langvarige traumer.

 

Hva skal uansett man med kontanter når man har kort? (Jo, én fordel med kontanter er at galskapen ikke kan spores, nå har jeg en fem sider lang oversikt over transaksjoner i november...)

Lenke til kommentar
Faen heller, jeg drar jammen og får vekslet ut to hundre euro i morgen. Svinedårlig kurs, men blir for pinlig å be om å ta ut 1500 kroner i en butikk... 

5233859[/snapback]

Pinlig? Det er da helt normalt å gjøre det? Kanskje ikke så vanlig blant ungdom, men jeg ville vel tro butikkpersonalet takler den situasjonen uten langvarige traumer.

 

Hva skal uansett man med kontanter når man har kort? (Jo, én fordel med kontanter er at galskapen ikke kan spores, nå har jeg en fem sider lang oversikt over transaksjoner i november...)

5233901[/snapback]

Jeg vil ikke tenke på kontoutskriften til bankkortet. Men du mener at det er no problem om jeg drar i en eller annen klesbutikk(for den saks skyld), kjøper noe undertøy eller noe for fem hundre kroner, og ber om å ta ut noen tusenlapper?

 

Vel heter kortet mitt "unlimited", men hva i H hjelper det, når min pappa har lagt inn kontantuttaksgrense på 10 000 i en 30-dagersperiode... :no:

 

EDIT: Men det er vel ikke så mange butikker som har så mye cash lenger... Hvor tror du jeg har best sjanse?

 

Tingen med cash er at bankkort går overalt, Mastercard gjør ikke det...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke tenke på kontoutskriften til bankkortet. Men du mener at det er no problem om jeg drar i en eller annen klesbutikk(for den saks skyld), kjøper noe undertøy eller noe for fem hundre kroner, og ber om å ta ut noen tusenlapper?

 

Vel heter kortet mitt "unlimited", men hva i H hjelper det, når min pappa har lagt inn kontantuttaksgrense på 10 000 i en 30-dagersperiode... :no:

5233922[/snapback]

Du bruker da ikke 10 000,- i kontanter på 30 dager?! :wow:

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke tenke på kontoutskriften til bankkortet. Men du mener at det er no problem om jeg drar i en eller annen klesbutikk(for den saks skyld), kjøper noe undertøy eller noe for fem hundre kroner, og ber om å ta ut noen tusenlapper?

5233922[/snapback]

Hvor lystne personalet i en klesbutikk er på dette vet jeg ikke, de driver vel ikke så ofte med slikt – kjenner du de som jobber der bør det vel kanskje gå bra. I matbutikker er uttak en dagligdags affære, burde ikke være noe problem å ta ut 1-2000 der i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...