Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg oppfattet det i artikkelen:

 

Gutten har fått seg smårips, jenta er psykotisk og overfylt med hormoner. Jenta fåreslår og drepe foreldrene, og etter _Litt_ mye holywood film vil hun kjøre i dem med bil. Gutten tar det (selvsagt) som en dårlig spøk og spiller med. Det klikker litt for jenta når han "Ombestemmer" seg.Hun griper rattet og svinger mot bilen med sine foreldre i.

 

Bilen til gutten er trolig totalvrak, Foreldrene sin bil er sikkert heftig skadet. Gutten må betale alt...

Lenke til kommentar
Slik jeg oppfattet det i artikkelen:

 

Gutten har fått seg smårips, jenta er psykotisk og overfylt med hormoner. Jenta fåreslår og drepe foreldrene, og etter _Litt_ mye holywood film vil hun kjøre i dem med bil. Gutten tar det (selvsagt) som en dårlig spøk og spiller med. Det klikker litt for jenta når han "Ombestemmer" seg.Hun griper rattet og svinger mot bilen med sine foreldre i.

 

Bilen til gutten er trolig totalvrak, Foreldrene sin bil er sikkert heftig skadet. Gutten må betale alt...

5233175[/snapback]

... og psykopatkjærringa slipper unna ustraffet! :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg beklager for reklamering av bloggen min, men det har vært en syk dag idag. Jeg tror den er verdt å lese.

Anmeldt for.. hva?

5232228[/snapback]

 

Haha, genial spøk! Hvis du virkelig hadde en ipod og flere stjålne ting, så kunne du jo dratt spøken litt lenger :whistle::innocent:

5232911[/snapback]

Jeg kan ikke nekte for at det fristet noe enormt, men det er ikke verdt å miste collegeplassen.

Et hysterisk morsomt øyeblikk: biologilæreren skulle forlate klasserommet i friminutt, og hun så på meg og sa: Kan jeg stole på å la deg være her inne alene?

:whistle:

5232960[/snapback]

 

College? Usa eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...