Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal man forberede seg? :wee:

5231823[/snapback]

Ja, må jo det. Jeg er stor fan av mental forbereding. Det vil si å spille på PC, Playstation, stikke på kino eller annen aktivitet som forbereder det mentale på en eksamen.

 

 

MagE: Det er nyere mercedeser det er problemer med. Slutten av 90-tallet og frem mot i dag. Tror de har løst det meste nå da.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva slags bil det er snakk om?

 

Vi har ikke hatt noen problemer med våre audier, mamma var så glad i den ene A4en etter syv år at hun egentlig ikke ville ha ny bil.. Da gjaldt mobilitetsgarantien enda. :) Tror ikke hun er like fornøyd med den nye A4-en da, diesel og turbo blir aldri helt det samme som bensin.

Lenke til kommentar
La oss si det slik, da min far skulle fylle spylevæske endte den i feil tank og bilen ville ikke lenger gå. Derfor: Verksted.

5231571[/snapback]

Så dere må betale noen lapper for og få kjøleveske på den, siden de må ha en nøkkel.. DRITTBIL!

5231887[/snapback]

Er det ikke bedre å betale litt slik at vi ikke risikerer å helle feil?

5231894[/snapback]

AHAHA! Man greier ikke ta feil av kjøleveske og motorolje osv.

Eller?

AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva slags bil det er snakk om?

 

Vi har ikke hatt noen problemer med våre audier, mamma var så glad i den ene A4en etter syv år at hun egentlig ikke ville ha ny bil.. Da gjaldt mobilitetsgarantien enda. :) Tror ikke hun er like fornøyd med den nye A4-en da, diesel og turbo blir aldri helt det samme som bensin.

5231899[/snapback]

Mobilitetsgarantien gjelder så lenge serviceen er gjort på merkeverksted. :)

 

Men var en girkasse som røk, to måneder etter siste service, pga en kabel som var lekk. Automatgirkasse til en A6 måtte produseres i Tyskland før vi kunne få den, og den kom på nærmere sytti tusen pluss arbeid. Rett skal være rett, Audi i Drammen(der bilen stoppet!) lot oss låne en A8 under hele reparasjonstiden.

Lenke til kommentar
Mente den Audien som man ikke kan gjøre noe med selv. :)

 

Men, kosepå Audi i Drammen :love:

5231953[/snapback]

Det eneste var at A8 var merket med "Albjerk Auto" på døren, det liker ikke Bærumsbeboere. Ikke at det var noe problem altså!

 

TT har ihvertfall sånn greie så man skal slippe å gå under panseret, er vel en del av de andre mer "avanserte"/"dyrere" audiene som har det, uten at jeg vet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...