Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

PCutstyr er helt mongo! Nå må jeg betale 3-400kr pga de ikke fant feilen med skjermkortet!

 

Så hvis skjermkortet forsatt er mongo som det var så! Da klikker jeg

5231523[/snapback]

Uff da. Bestilte akkurat noe saker derfra jeg. Inkludert et skjermkort ...

5231529[/snapback]

 

Stakkers deg hvis det går noe galt med det!

 

Har ventet siden midten av oktober nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere har ikke vondt av å lære å gjøre noen enkle gjøremål selv.

5231625[/snapback]

Men det er heller ingen grunn til å skulle gjøre det. Argumentet med at det er «vanlig» å kunne det holder ikke. Det er mye som ikke er vanlig å kunne, men som man i stedet velger å betale andre for å gjøre. Hvor mange har forutsetninger for å drive avanserte finansinstitusjoner? Ikke særlig mange, dette betaler man banker for å holde på med. Men, om man heller velger å lære seg litt særere ting er det ikke annet enn rett og rimelig at man ikke trenger å lære mer «normale» oppgaver.

 

Skulle likt å se hver enkelt av dere frakte råolje den dagen John Fredriksen la seg på latsiden, og heller valgte å fylle spylervæske på bilene sine selv...

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra.

 

Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det?

 

NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det.

 

5231418[/snapback]

 

Jeg trenger ikke kunne førstehjelp, ambulansen kommer jo så fort uansett.

5231514[/snapback]

Skjønner du hva jeg mener?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
...ikke at moderne biler stopper uansett (med mindre man kjøper Mercedes, selvfølgelig).

5231708[/snapback]

Den dumme Audien til farfar, fem år og tre måneder stoppet. Mobilitetsgarantien sørget for gratis leiebil første påskedag likevel.

 

Og folkens, hvis jeg har tatt det opp før: Vi vant mot Audi Norge! De måtte betale delen!(Girkasse).

 

EDIT: Forøvrig solgt, og byttet ut med en ny Audi. Her skal vi ikke ha biler til de er mer enn fem år nei!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
...ikke at moderne biler stopper uansett (med mindre man kjøper Mercedes, selvfølgelig).

5231708[/snapback]

? Mercedes er på lik linje med japanere når det kommer til driftsikkerhet (Disel that is.)

5231724[/snapback]

Mercedes har da hatt store problemer med kvalitet på bilene sine i de siste årene? Leste i alle fall det i en artikkel i Financial Times for en tid siden, der de kom rimelig dårlig ut på statistikkene.

 

For øvrig vet jeg hvordan man fyller på spylervæske, selv om det ikke akkurat er en dagligdags aktivitet. På oppkjøringen min skulle jeg egentlig peile oljen på bilen (som jeg til nød også skulle klart), men sensoren syntes jeg kunne slippe det, jeg er usikker på om det var mitt blide åsyn eller Dior-jakken som gjorde utslaget.

Lenke til kommentar
MagE: Vi har Mercedes og det er diverse ting som er/ har vært galt med den. Ulike varsellys lyser i utide, antispinnsystemet slipper noen ganger på bakdekkene og noe er galt med bakakselen. Lager merkelige lyder. Sikkert en del mer også.

5231745[/snapback]

Farmors C-klasse hadde det med å ule i tide og utide... Alarmen altså. Den gikk bare du så hardt på bilen. Farmors forklaring: Fattigmanns-Mercedes... Men hvordan skal det gå når farmor ikke har stjernen og sikte med? Nei. Det går ikke. Farmor må ha C-klasse. (EDIT: Alt annet er enten for kort eller for langt, i følge henne).

 

Tror faktisk farmors eneste erfaring med andre biler er en gang i farfars tidligere A6, den nevnte bilen med tøv.

 

EDIT: I statene har farfar en S-Type Jaguar. Med Jaguar på panseret - ergo burde jo siktingen gå greit. Farmor hadde satt seg på plass, justert setet, og ble sittende. "Nei, dette går ikke" sa hun, og gikk ut. Farmors forhold til Mercedes er for meg uforståelig.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
MagE: Vi har Mercedes og det er diverse ting som er/ har vært galt med den. Ulike varsellys lyser i utide, antispinnsystemet slipper noen ganger på bakdekkene og noe er galt med bakakselen. Lager merkelige lyder. Sikkert en del mer også.

5231745[/snapback]

Farmors C-klasse hadde det med å ule i tide og utide... Alarmen altså. Den gikk bare du så hardt på bilen. Farmors forklaring: Fattigmanns-Mercedes... Men hvordan skal det gå når farmor ikke har stjernen og sikte med? Nei. Det går ikke. Farmor må ha C-klasse.

 

Tror faktisk farmors eneste erfaring med andre biler er en gang i farfars tidligere A6, den nevnte bilen med tøv.

5231761[/snapback]

Dette er faktisk enda mer fattigmannsmercedes: A-klasse av den gamle typen. Tror den er av modell før 2000 nå. (Tiden flyr)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...