Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra.

 

Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det?

 

NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det.

 

Ellers var handy'en her i sted og hang opp de to klassebildene jeg trodde jeg hadde klart å henge opp selv. Det hadde jeg tydeligvis ikke, begge bildene lå på gulvet i går morges. Jaja. Han er en kjekk kar fra Asia et sted. Tiltaler meg master, mamma er ma'am. Ja takk. Slike innvandrere, som faktisk jobber og er høflige, de vil vi ha flere av.

5231418[/snapback]

 

jeg gleder meg til den dagen bilen din streiker midt på natta på en øde vei uten mobildekning. og en bil med igjen sveisa panser? hvilken bil er isåfall dette? som ikke trenger noen form for vedlikehold. en slik vil nemlig jeg og resten av verden også ha.

5231465[/snapback]

Panseret er kanskje ikke sveiset, men i følge min far må den på verksted hvis panseret skal opp. Vi snakker Audi.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at serverne har vært køddete i en halvtime er de nå på vei ned igjen og ser nå på seg selv som: 'e

 

:grin:

 

@JoachimR: Hva mener du forresten med at det er gøy å skrive om innvandrere? Gjør du ofte det eller? Er forresten ikke rasistisk så den handlet på sett og vis om det jeg mener er en unødvendig fremmedfrykt. :)

Lenke til kommentar
En slik bil skal jeg aldri ha. Man må på merkeverksted for og få byttet batteiret siden Audi har en spesial "nøkkel" til og åpne panser.

5231501[/snapback]

Okey, ØB, da er det her jeg mente med sveiset. Trodde pappa brukte ordet sveiset, men faen heller, det er lukket igjen og er ikke for at jeg skal åpne det. Og det er jeg glad for. Bilmotorer er for bilmekanikere. Ikke meg.

 

Jeg har skrevet mange stiler om innvandrere gjennom tidene ja - jeg er jo en selv! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...