Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette bør du lese JoachimR

 

http://www.vgb.no/1151/perma/11620/

5231379[/snapback]

Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra.

 

Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det?

 

NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det.

 

Ellers var handy'en her i sted og hang opp de to klassebildene jeg trodde jeg hadde klart å henge opp selv. Det hadde jeg tydeligvis ikke, begge bildene lå på gulvet i går morges. Jaja. Han er en kjekk kar fra Asia et sted. Tiltaler meg master, mamma er ma'am. Ja takk. Slike innvandrere, som faktisk jobber og er høflige, de vil vi ha flere av.

Lenke til kommentar

Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra.

 

Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det?

 

NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det.

 

Ellers var handy'en her i sted og hang opp de to klassebildene jeg trodde jeg hadde klart å henge opp selv. Det hadde jeg tydeligvis ikke, begge bildene lå på gulvet i går morges. Jaja. Han er en kjekk kar fra Asia et sted. Tiltaler meg master, mamma er ma'am. Ja takk. Slike innvandrere, som faktisk jobber og er høflige, de vil vi ha flere av.

5231418[/snapback]

 

Det handler litt om almennkunskap. Noe jeg mener alle bør ha. Samme om man har ræva full av penger og bare ringer NAF! Hva hvis du kunne spart de "tusen"lappa og heller fiksa det selv?!

Lenke til kommentar
Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra.

 

Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det?

 

NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det.

 

Ellers var handy'en her i sted og hang opp de to klassebildene jeg trodde jeg hadde klart å henge opp selv. Det hadde jeg tydeligvis ikke, begge bildene lå på gulvet i går morges. Jaja. Han er en kjekk kar fra Asia et sted. Tiltaler meg master, mamma er ma'am. Ja takk. Slike innvandrere, som faktisk jobber og er høflige, de vil vi ha flere av.

5231418[/snapback]

 

jeg gleder meg til den dagen bilen din streiker midt på natta på en øde vei uten mobildekning. og en bil med igjen sveisa panser? hvilken bil er isåfall dette? som ikke trenger noen form for vedlikehold. en slik vil nemlig jeg og resten av verden også ha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...