Skarstard Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nå ble jeg tørst, sett den kaffen utpå gangen hvor jeg ikke kan se den *Sulten som en ælg på glattisen en varm sommerdag* 5231356[/snapback] Ælg! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 *se for seg ØB utkledd som en elg på glattisen på sommeren* . . . . . . . . . . . . . . . *peke på* Lenke til kommentar
lugah Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dette bør du lese JoachimR http://www.vgb.no/1151/perma/11620/ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det er kjølig i dag *Fryse* Feilen som oppstod var: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere Er det bare oss meg denne meldingen kommer oftere oss? Lenke til kommentar
lugah Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dette bør du lese JoachimR http://www.vgb.no/1151/perma/11620/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg er så glad i meg selv at jeg forfølger meg, og ser på meg når jeg dusjer. Jeg har tilogmed voltatt megselv i skauen engang. 5230844[/snapback] Var det deilig? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Feilen som oppstod var: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere. Er nok i bare deg nei. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Oppkjøring gikk dårlig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Uff da Cheezcake. Slem man på billingstad? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Meget mulig, fant ihvertfall ut at 80 min med bykjøring passet meg dårlig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Meget mulig, fant ihvertfall ut at 80 min med bykjøring passet meg dårlig. 5231408[/snapback] Kjørte 5 minutter i byen bare jeg. Lykke til neste gang Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dette bør du lese JoachimR http://www.vgb.no/1151/perma/11620/ 5231379[/snapback] Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra. Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det? NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det. Ellers var handy'en her i sted og hang opp de to klassebildene jeg trodde jeg hadde klart å henge opp selv. Det hadde jeg tydeligvis ikke, begge bildene lå på gulvet i går morges. Jaja. Han er en kjekk kar fra Asia et sted. Tiltaler meg master, mamma er ma'am. Ja takk. Slike innvandrere, som faktisk jobber og er høflige, de vil vi ha flere av. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Meget mulig, fant ihvertfall ut at 80 min med bykjøring passet meg dårlig. 5231408[/snapback] Byen er kjipt ja. Jeg kjørte bare på lusne 40 og 60-veier uti Asker jeg. Glad for at jeg hadde oppkjøring midt i rushtiden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dette bør du lese JoachimR http://www.vgb.no/1151/perma/11620/ 5231379[/snapback] word. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 *Sulten som en ælg på glattisen en varm sommerdag* 5231356[/snapback] *svinger seg som ælg på vinterisen når kulda slår til og nordmannen står ute og pisser* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hjemme fra skolen Lenke til kommentar
lugah Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra. Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det? NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det. Ellers var handy'en her i sted og hang opp de to klassebildene jeg trodde jeg hadde klart å henge opp selv. Det hadde jeg tydeligvis ikke, begge bildene lå på gulvet i går morges. Jaja. Han er en kjekk kar fra Asia et sted. Tiltaler meg master, mamma er ma'am. Ja takk. Slike innvandrere, som faktisk jobber og er høflige, de vil vi ha flere av. 5231418[/snapback] Det handler litt om almennkunskap. Noe jeg mener alle bør ha. Samme om man har ræva full av penger og bare ringer NAF! Hva hvis du kunne spart de "tusen"lappa og heller fiksa det selv?! Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Å ja? Faktisk har jeg allerede lest det. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ville ikke lære å lade opp batterier. Nå vet jeg at den bilen jeg skal få mitt første, (amerikanske) førerkort i, er en bil der panseret er sveiset igjen. Hurra. Seriøst. Hva er vitsen med å bli skitten på fingrene når andre liker det? NAF kan komme ganske fort. Takk og lov for det. Ellers var handy'en her i sted og hang opp de to klassebildene jeg trodde jeg hadde klart å henge opp selv. Det hadde jeg tydeligvis ikke, begge bildene lå på gulvet i går morges. Jaja. Han er en kjekk kar fra Asia et sted. Tiltaler meg master, mamma er ma'am. Ja takk. Slike innvandrere, som faktisk jobber og er høflige, de vil vi ha flere av. 5231418[/snapback] jeg gleder meg til den dagen bilen din streiker midt på natta på en øde vei uten mobildekning. og en bil med igjen sveisa panser? hvilken bil er isåfall dette? som ikke trenger noen form for vedlikehold. en slik vil nemlig jeg og resten av verden også ha. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nafs tre første uttrykninger er gratis, deretter koster de tre hundre kroner. Det er faktisk billig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Og. Hva er vitsen med et panser om man sveiser det igjen? Skal man åpne må man jo bruke boksåpner omtrent. Og så må man bytte hele fronten etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg