Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så rart da. :dontgetit: jeg hadde virkelig forventet at Sony skulle si at en annen produsent hadde bedre produkter enn dem.. men jaja, hvis sony sier det så må de jo være best da.

5227455[/snapback]

På Elkjøp er de veldig flinke til å fortelle deg om ting som ikke holder mål, visstnok så... Men joda, tar poenget. Men skjermene virker greit til vårt bruk så.

Lenke til kommentar
Joachim, Elkjøp er jo bare interessert i et salg uansett, jo dyrere jo bedre. Sony derimot får kun penger om du kjøper av de.

5227524[/snapback]

Farmor skulle kjøpe ny komfyr til hytten. !2999,- hadde de reklamert med. Nå var sikkert ikke farmor den vanskligste å overtale alene på Elkjøp, særlig ikke når hun kommenterte at den billig greien ikke hadde display med klokke engang, men hun ble nå (lurt? jeg vet ikke...), slik at hun endte opp med en komfyr, til hyttebruk, til 15000 kroner.

 

I følge forbrukerrådet er det minusprovisjon på enkelte produkter hos Elkjøp (for selgeren).

Lenke til kommentar
Hm. Dagen etter at jeg ble femten (Sist fredag) ble jeg ringt opp av en eller annen spørreundersøkelse, hvor man måtte være minst femten år gammel for å delta. Tviler på at det var rent tilfeldig.

5227459[/snapback]

 

Har blitt ringt opp flere ganger av noen sånne bitcher jeg, enda jeg ikke har fylt 15 enda :wee: . Tror nok det var tilfeldig ja... :roll:

Lenke til kommentar

http://forbrukerportalen.no/portal/Artikle...2/1033480848.02

 

Jeg hadde nesten hele tiden dårlig samvittighet. Det plaget meg at jeg lurte kundene mine. Jeg var flink til å vise at jeg var kundens mann. Men jeg var jo ikke det. Jeg ville selge det produktet som hadde høyest provisjon. Alle tilbudsprodukter var helt meningsløse å selge. Vi hadde nesten ingen provisjon på de produktene. På noen dataprodukter var det faktisk minusprovisjon.
Lenke til kommentar
Kjeften på deg :mad: LEGO er gøy å leke med :D

5226980[/snapback]

Jeg leker med lego fast på Onsdager og Torsdager.. :wee:

 

 

Han har lagt opp i protest mot 14-tegnsregelen.  :no:

5227062[/snapback]

En regel som jeg syns er ganske idiotisk selv, men la oss nå ikke snakke om det nå.

 

 

Aner ikke, han har forlatt forumet i hvertfall.

5227068[/snapback]

Ja, det har han noe som er meget synd. Sendte han forresten en "avskjeds -email" jeg.

 

 

i know , men kom over denne.

Hu her fikk jeg lyst på!

5227130[/snapback]

Taxisjåfør ja... Hvis det stemmer er jo fattern min og han øyvind i samme yrke *være stolt*

Men hadde da ventet meg at han hadde planer om å bli sykkelpostbud eller noe slikt.. :p

 

 

Oppdaget forresten at #hw.no Undernet ikke var helt den type chattekanal jeg hadde ventet meg i dag.

Men hva er den adressen til EFnet Oslo servern klarte å slette den servern fra lista mi.. :D:blush:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...