Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg tilbake faktisk. En halv time var passe. Merka det mindre i kneet enn før, men må roe ned litt for å unngå å slite ankel / legg. De har tross alt ikke vært på mer enn tre løpeturer siden april i år. (det var da jeg skadet kneet).

 

Volcov: Jeg rulla rundt i snøen, var litt vel glatt på et gatehjørne borti her. Du kan da stikke ut før 09:00? Så kan du vindusshoppe og sånn en liten stund :wee:

 

edit: now playing: David Lee Roth - Yankee Rose

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
God morgen folkens!

 

Vi har heldagsprøve i morgen, dritt, og av en eller annan grunn får vi ikke lov til å bruke medbrakte PC'er. Gjelder det dere andre også?

5223740[/snapback]

Kommer vel an på hva du har heldagsprøve i det.

 

Eneste heldags PC-prøvene jeg hadde var ØKI og norsk særemne. Fikk ikke lov til å bruke egen PC på noen av dem. Er litt rart med ØKI, men norsk særemne er det greit at man ikke kunne skrive på forhånd.

Lenke til kommentar
Faen heller. Jeg er sulten hele tiden! I går spiste jeg 11 fiskepinner og 500gr påmmfri. Trodde jeg skulle daue. 2 timer senere så var jeg sulten igjen. :shrug:

5223612[/snapback]

 

 

er ikke noe morsomt nei. har det sånn i perioder jeg og. virker som jeg har veldig høy forbrenning hvertfall til tider.. har trent altfor lite det siste året, ikke spist så veldig sunt og enda har ikke vekten forandret seg noe.

 

forresten inatt hadde jeg en skikkelig jalla natt igjen, jeg la meg kl 2, gleda meg til å sove og drømme men den gang ei. trodde det var midt på natta når muttern kom hjem, så på mobilen så var klokka kvart på 8. stas. da hadde jeg ligget i nesten 6 timer uten å få sove et minutt. kanskje jeg burde slutte å legge meg så sent og stå opp for sent, ekke bra i lengden.. :p ( er ferdig med forelesninger nå så har litt "fri" før eksamens f*enskapet begynner...)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Du skal ha i krydret før du tar oppi nudlene da, det vet vel alle....

5218463[/snapback]

 

:!: HÆHÆHÆHÆ, nybegynner. alle veldrevne nuddel spisere vet at man skal koke opp nudlene, helle av nesten alt vannet forså og ha krydderet oppi. nudler skal spises, ikke drikkes.. og man må jo ha litt smak på maten også da. og siden jeg merker at du er ny i nudlenes magiske verden så kan jeg bare nevne at chili er smaken som gjelder.

5219186[/snapback]

 

Selvfølgelig skal man helle av vannet, jeg har aldri sagt noe annet.

Krydret skal dog oppi vannet før nudlene, slik at krydret blir likt fordelt i nudlene.

 

Foresten, så er tabasko godt i nudler :)

 

Også litt revet ost på toppen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...