Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet Smårips FAQ i bloggen :) ønsker tilbakemeldinger

5223487[/snapback]

Flotters! En god og utfyldende guide på smårips.

5223497[/snapback]

 

Støttes. Skikkelig bra skriverier det der. Hvem er den ukjente skrivepartneren?

 

Tror jeg må ut og skaffe meg smårips. Kommer du til å gi ut en miniguide i lommeformat?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Joda. Men begynn først med å pugge FAQ. Mye viktig informasjon. Kommer egne artikler for hvert underpunkt også. Veldig viktig å holde tungen rett i munnen ellers kan det fort gå veldig galt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Og det er gitt at det å være jente innebærer å automatisk gå etter eldre gutter? Det er mer vanlig ja, men det er ingen selvfølge at det alltid er sånn... :)

 

EDIT: Eller for å omformulere; Hvorfor IKKE gå på yngre gutter?

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Korfor gå etter yngre gutter ja?!  :ermm: Mindre erfaren...

 

 

:hmm:

 

Hmm du liker de ferske og ikke for ødelagte så du kan "trene" de opp slik du vil ha de?

 

 

Jaja. Eg går opp og ned i alder. Like em young and i like them older. :mrgreen:

 

Nei eg legger meg. I

5223561[/snapback]

 

All erfaring er ikke nødvendigvis bra :) .... Ikke for mye bagasje heller i form av mislykkede tidligere forhold/samboerskap etc. Pluss at for mange gutter på min alder og eldre er sluts, og det liker vi ikke :p

Lenke til kommentar
Nattaklmz til smårips_eier, Bundy, Zlatzman.

 

:love:

5223481[/snapback]

Var jeg innom da? Så kult.

 

God natt (litt forsinket) til deg.

 

I dag har jeg jobbet med prosjekt fra 09:30 til 18:30. Gikk litt lei, selv om jeg skulle lage webside. Nå har jeg spist middag med hybelkameratene, etterfulgt av Requiem for a Dream og hyggelig småsnakk. Dessverre har ikke websiden laget seg selv i mellomtiden. Jaja, er over 11 timer til den skal leveres enda.

Lenke til kommentar

Ikke bra. Ser ut som døgning på meg dette her. Får det bare gå som det går med alt. Har ikke vært så lite produktiv på lenge.

 

 

redigert 06:03 - Nå må da folk begynne å stå opp snart?

 

redigert 06:24 - Endelig har jeg noe som ligner på en layout på denne siden. Værste møkkverket jeg har vært borti på lenge, men det er en gruppeoppgave så det er ikke bare mge det går utover. :evil:

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...