Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Tonio, jeg ser du leser tråden, du er jente og dermed pliktig til å forsvare alt av shopping, det at du spiller rare dataspill og leser Harry Potter holder ikke som unnskyldning!)

5222924[/snapback]

Du er en merkelig person. Ikke engang jentene på furumet backer opp shoppingvanene dine. Og hva har HP-bøkene med saken å gjøre?

5222976[/snapback]

Jeg er fullt klar over at jeg ikke er representativ for gjennomsnittet her inne, eller særlig mange andre steder (eller, for å si det i klartekst, ja, jeg er pokkers sær, men, steike så søt jeg er). HP-bøkene har ikke så mye med noenting å gjøre, i grunnen.

 

Tonio: Huff, kan vi gjøre noe med det? Hva hvis du tar på det pene skjerfet og prøver å finne noe som matcher? Alle trenger en shoppingvenn i nøden.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Solbriller er dritstygt, og jeg kan ærlig si at jeg aldri har sett et menneske som har sett bra ut med et par solbriller på nesen. Uansett pris.

5223003[/snapback]

Da har du tydligvis ikke sett meg. :cool:

 

 

thomasr: Jeg gjør det jo, men prøver å være så rask som mulig.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt pengene, som Thomas har, så hadde jeg nok ikke gått av veien for å bruke så mye på mote. Får jeg noen gang mer enn gjennomsnittlig penger mellom hendene hadde nok jeg også handlet sånn.

 

Det handler om prioriteringer, smak, og det at man kan fordi man har råd. Og ingen nevner barna i Afrika nå.

Lenke til kommentar
Ø.B.: Som du ser er Skarstad litt tunghørt, så jeg har vært nødt til å repterere det et par ganger, jeg får bare beklage at jeg har kjedet deg.

 

Gutter kan helt fint shoppe sammen de også, men jeg foretrekker vel faktisk å shoppe med jenter om jeg skal shoppe med andre, Skarstad.

5223051[/snapback]

Øyh! Jeg har utrolig god hørsel!

 

Shopping kan være gøy det, men jeg hater å handle klær.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...