Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har du helt rett i. Jeg kan se for meg Joachim og thomasr i de solbrillene.

5222521[/snapback]

Hva? De skjeve plastikkbrillene der, som ser ut som om de er kjøpt på en bensinstasjon? Nei, slikt driver jeg ikke med, gi meg nå heller et par fra Prada, Dior Homme, Gucci eller Versace. Eller, når jeg tenker meg om er det ikke så nødvendig at det gjør noe, jeg har flere par fra hver av disse. :love:

5222755[/snapback]

Jeg skjønner ikke poenget i å betale tusenvis av kroner for et par solbriller, men dere bærums-sosser er jo ikke som oss andre.

Lenke til kommentar
Eller, når jeg tenker meg om er det ikke så nødvendig at det gjør noe, jeg har flere par fra hver av disse. :love:

Haha, braggety brag :p

5222807[/snapback]

Vel, ikke at solbriller er spesielt dyrt, men når jeg blir anklaget for å gå med briller fra bensinstasjoner har jeg ikke noe annet valg. ;)

 

Skarstad: Litt detaljundersøkelser fra yours truly i sommer fant frem til at en kan kjøpe et «greit» par solbriller (altså, ikke noe spesielt fantastisk design eller lignende, men normalt gode kvalitet) til 900-1100,-, da bruker jeg like gjerne litt ekstra og får det som jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Vel, ikke at solbriller er spesielt dyrt, men når jeg blir anklaget for å gå med briller fra bensinstasjoner har jeg ikke noe annet valg. ;)

 

Skarstad: Litt detaljundersøkelser fra yours truly i sommer fant frem til at en kan kjøpe et «greit» par solbriller (altså, ikke noe spesielt fantastisk design eller lignende, men normalt gode kvalitet) til 900-1100,-, da bruker jeg like gjerne litt ekstra og får det som jeg vil ha det.

5222850[/snapback]

Ikke dyrt?! Hvis et greit par solbriller koster 1000 spenn tør jeg ikke tenke på hvor mye du og JoachimR har brukt på solbriller!

Lenke til kommentar

Vet vel ikke egentlig nøyaktig hvor mange par jeg har, men det er ikke snakk om spesielt mange, har aldri vært komfortabel med å kjøpe solbriller.

 

Jeg kan sikkert få 20 DVDer i stedet for et par solbriller, men det er en enkel prioritering.

 

(Tonio, jeg ser du leser tråden, du er jente og dermed pliktig til å forsvare alt av shopping, det at du spiller rare dataspill og leser Harry Potter holder ikke som unnskyldning!)

Lenke til kommentar
Vet vel ikke egentlig nøyaktig hvor mange par jeg har, men det er ikke snakk om spesielt mange, har aldri vært komfortabel med å kjøpe solbriller.

 

Jeg kan sikkert få 20 DVDer i stedet for et par solbriller, men det er en enkel prioritering.

 

(Tonio, jeg ser du leser tråden, du er jente og dermed pliktig til å forsvare alt av shopping, det at du spiller rare dataspill og leser Harry Potter holder ikke som unnskyldning!)

5222924[/snapback]

Du er en merkelig person. Ikke engang jentene på furumet backer opp shoppingvanene dine. Og hva har HP-bøkene med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...