Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant det nå, Sjukt!

5221750[/snapback]

 

første hun gjorde når hun ble ansatt i.. ja husker ikke hvilken avdeling det nå var, men vhertfall, var at hun ansatte en person som hun hadde jobbet med tidligere.han var vel noe psykolog eller noe lignende. denne personen brukte hun, uten at noen visste det, til og overvåke de andre ansatte når hun ikke var tilstede. han rapporterte f.eks alt som ble sagt på lunsjrommet osv, og denne informasjonen brukte hun da til å finne ut hvem som var "lojale" og hvem som ikke var det..

 

sånn oppførsel viser jo klare tegn på psykopatisk trekk..

Lenke til kommentar
*Vinke til allesammen*

 

Dere overgår dere selv i å poste masse så jeg har foreløpig gitt opp å lese noe særlig her. Har så mye å drive med for tiden så da kan jeg ikke få med meg alt. :) Men si ifra hvis jeg går glipp av noe. ;)

5221736[/snapback]

Du har gått glipp av så mye at det er skummelt.

 

 

:green:

Lenke til kommentar
Oi, allerede 21 downloads

Og det bare på en dag! :p(Evo-x skin)

 

Nå skal jeg spille litt GTA:SA :)

5221855[/snapback]

 

Budweiser Bottle er skinnet synes nå jeg! :wee: litt kjedelig tekst enest. Blackbolt Elite er jo kanskje det beste da.. jeg har lyst på en xbox jeg.. :( men får satse på at man får like fine modde muligheter med 360'n! gidder ikke kjøpe ny "gammel" burk nå rett før jeg skal kjøpe den nye.

Lenke til kommentar
*Vinke til allesammen*

 

Dere overgår dere selv i å poste masse så jeg har foreløpig gitt opp å lese noe særlig her. Har så mye å drive med for tiden så da kan jeg ikke få med meg alt. :) Men si ifra hvis jeg går glipp av noe. ;)

5221736[/snapback]

Du har gått glipp av så mye at det er skummelt.

 

 

:green:

5221872[/snapback]

 

Huff :p

 

Du får gi meg en oppdatering da :)

Lenke til kommentar
Du får gi meg en oppdatering da :)

5221898[/snapback]

 

først var det vel litt kalori og skoprat mellom jokke og thomasr, også kom tonio og den der WoW gjengen eller hva de nå spiller og pratet om hvor mye den og den sugde og de hatet vel stort sett de fleste. også kom smetho og mirann å pratet litt om hvem som var fullest. også hadde vi jo flaming team from hell som var en liten høydar, også var det tilbake til det vanlige der Ø.B og Hylo roper hest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...