Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal ha i krydret før du tar oppi nudlene da, det vet vel alle....

5218463[/snapback]

 

:!: HÆHÆHÆHÆ, nybegynner. alle veldrevne nuddel spisere vet at man skal koke opp nudlene, helle av nesten alt vannet forså og ha krydderet oppi. nudler skal spises, ikke drikkes.. og man må jo ha litt smak på maten også da. og siden jeg merker at du er ny i nudlenes magiske verden så kan jeg bare nevne at chili er smaken som gjelder.

5219186[/snapback]

Ahh. Er fler som vet hvordan nudler funker her ser jeg.

 

Er det bare meg eller var mange her veldig interessert i link til kaloritelleren? :hmm:

Lenke til kommentar
Var på nettet til klokka 3 om natta.... uten lov

 

Ok, hørtes jo litt strengt ut, med mindre du er farlig avhengig av onlinespill som f.eks WoW, da forstår jeg at foreldrene dine kanskje gir deg forbudet.

 

Men hvis du bare surfet litt rundt, høres til onsdag nærmest ut som mishandling, og det kommer fra en 31 åring.

 

Hva hvis du hadde sett på TV til 3 om natta uten lov? Skulle de gitt deg forbud mot å se på TV en uke? TV er ikke noe bedre enn data, værre siden det er passivt IMO.

5219703[/snapback]

tja, jeg hadde jo fra mandag forrige uke til mandag i dag, også glemte jeg det og var på søndag og det ble forlenget til onsdag.

Lenke til kommentar
Ribbe er bare fett - hadde det ikke vært for den ene julemiddagen/julebordet pappa har hjemme, hadde jeg aldri smakt ribbe. Mamma nekter å lage det, så det kommer i sånn boks fra catering.

5221491[/snapback]

Ikke rart hun nekter å lage ribbe, lille Joachim kunne jo komme til å få i seg flere titalls kalorier! :ohmy:

5221525[/snapback]

Kalkun er mye sunnere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...