Daniel Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 [...] dessuten er smårips_eier uoppnåelig. 5218324[/snapback] Ja, i hvert fall for dere oldiser. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Skarstad, jeg tror egentlig ikke flørting over Internett, til ei jente som bor omtrent altfor langt vekk og er flere år eldre enn meg er noe særlig. Med andre ord, næh. Jeg er en angrende synder som prøver å rette opp inntrykk av seg selv som teit. 5218332[/snapback] Du vil aldri klare å rette opp inntrykket av deg selv som teit. EDIT: Weeee! Der var juleavataren på plass, men den trenger ennå litt småpuss ser jeg. Endret 28. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 askogli, tilgitt. 5218332[/snapback] Takker Og får å ikke bryte regelen om 14 tegns regelen så trykker med noen ord til Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Siden vi er inne på bøker. Fant en interessant bok her for noen uker siden. Tror den ble funnet i et hus vi leiet ut for noen år siden da damen som bodde der døde. Den heter "Ungdommen og samfunnet" og handler om ungdom i puberteten, og hva som følger med av kroppslige og psykiske forandringer. En bok til foreldre om hvordan de skal takle dette fenomenet Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Fredrikrb: Haha :!: Ja, du seier noe der Jeg har det. Jeg kobler meg fra forumet når batteriet begynner å pipe. 26% batterikapistet. iTunes: Rudolf er rød på nesen - Prima Vera Nå iTunes: Your'e in the army now - Bolland EDIT: Er avataren hjemmesnekret? Ikke vondt ment... Endret 28. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Siden vi er inne på bøker. Fant en interessant bok her for noen uker siden. Tror den ble funnet i et hus vi leiet ut for noen år siden da damen som bodde der døde. Den heter "Ungdommen og samfunnet" og handler om ungdom i puberteten, og hva som følger med av kroppslige og psykiske forandringer. En bok til foreldre om hvordan de skal takle dette fenomenet 5218342[/snapback] Det høres spennende ut! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Siden vi er inne på bøker. Fant en interessant bok her for noen uker siden. Tror den ble funnet i et hus vi leiet ut for noen år siden da damen som bodde der døde. Den heter "Ungdommen og samfunnet" og handler om ungdom i puberteten, og hva som følger med av kroppslige og psykiske forandringer. En bok til foreldre om hvordan de skal takle dette fenomenet 5218342[/snapback] Det høres spennende ut! 5218344[/snapback] Det er en del om onani der. Og i ordlisten er analsex nevnt. Merkelig bok. Har ikke lest noe i den, faktisk. Kun innholdsfortegnelse og ordlisten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 @Fredrikrb, ifølge profilen din er du født i 1995, stemmer det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Det medfører ikke riktighet, nei. Er født i '88. I tilfelle du lurer, mitt fulle navn er heller ikke Jack Hoff. Endret 28. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Siden vi er inne på bøker. Fant en interessant bok her for noen uker siden. Tror den ble funnet i et hus vi leiet ut for noen år siden da damen som bodde der døde. Den heter "Ungdommen og samfunnet" og handler om ungdom i puberteten, og hva som følger med av kroppslige og psykiske forandringer. En bok til foreldre om hvordan de skal takle dette fenomenet 5218342[/snapback] Det høres spennende ut! 5218344[/snapback] Det er en del om onani der. Og i ordlisten er analsex nevnt. Merkelig bok. Har ikke lest noe i den, faktisk. Kun innholdsfortegnelse og ordlisten. 5218349[/snapback] Dette er fin måte å teste rettskrivingen din på Skriv oss et avsnitt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Det medfører ikke riktighet, nei. Er født i '88. 5218352[/snapback] Bra, begynte å lure litt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 [...] dessuten er smårips_eier uoppnåelig. 5218324[/snapback] Ja, i hvert fall for dere oldiser. 5218336[/snapback] Jeg vet, min store sorg, sammen med oppfinnelsen av vekkerklokken. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 *se bakover* Hei! Har jeg gått glipp av litt god kukklasking her? 5218272[/snapback] Ja, men det var rimelig ekkelt, så du gikk ikke glipp av noe. Men hvis du spør Fredrikrb pent får du kankje litt du også. 5218283[/snapback] Fredrik? En liten vennskaplig en? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Neivell, siden ingen stiller opp så legger jeg meg. Og ikke forvent noen «The_Fire» fra meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Nå må jeg køye, god natt Tomat-Ulf, Bundy, DurinVIII, fredrikrb, Joakim., smårips_eier, MagE, nerdVANNA, J@cob og SnowDOG_! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 @Fredrikrb, ifølge profilen din er du født i 1995, stemmer det? 5218350[/snapback] Det medfører ikke riktighet, nei. Er født i '88. I tilfelle du lurer, mitt fulle navn er heller ikke Jack Hoff. 5218352[/snapback] Eller er det bare Fredrik R. B. som bortforklarer seg? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Nå må jeg køye, god natt Tomat-Ulf, Bundy, DurinVIII, fredrikrb, Joakim., smårips_eier, MagE, nerdVANNA, J@cob og SnowDOG_! 5218362[/snapback] HELVETES TREKUK du nevnte ikke meg Men du er tilgitt siden du gikk med på quotehelvete en stund EDIT: Mine dypeste beklagelser til moderatorer som er strenge på dobbelposter. Fikk litt raserianfall når Skarstad ikke nevnte kjære meg Endret 28. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 «Blant guttene er gjensidig masturbasjon og gruppemasturbasjon temmelig vanlig, og episoder med analt samleie og oral-genital kontakt (fellatio) er heller ikke sjeldne.» Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Nå må jeg køye, god natt Tomat-Ulf, Bundy, DurinVIII, fredrikrb, Joakim., smårips_eier, MagE, nerdVANNA, J@cob og SnowDOG_! 5218362[/snapback] HELVETES TREKUK du nevnte ikke meg Men du er tilgitt siden du gikk med på quotehelvete en stund 5218366[/snapback] Må vel dra en The_Fire da; God natt askogli! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Nå må jeg køye, god natt Tomat-Ulf, Bundy, DurinVIII, fredrikrb, Joakim., smårips_eier, MagE, nerdVANNA, J@cob og SnowDOG_! 5218362[/snapback] HELVETES TREKUK du nevnte ikke meg Men du er tilgitt siden du gikk med på quotehelvete en stund 5218366[/snapback] Må vel dra en The_Fire da; God natt askogli! 5218371[/snapback] HAHA, den er grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg