Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skarstad, jeg tror egentlig ikke flørting over Internett, til ei jente som bor omtrent altfor langt vekk og er flere år eldre enn meg er noe særlig.

Med andre ord, næh. Jeg er en angrende synder som prøver å rette opp inntrykk av seg selv som teit.

5218332[/snapback]

Du vil aldri klare å rette opp inntrykket av deg selv som teit.

EDIT: Weeee! Der var juleavataren på plass, men den trenger ennå litt småpuss ser jeg.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Siden vi er inne på bøker. Fant en interessant bok her for noen uker siden. Tror den ble funnet i et hus vi leiet ut for noen år siden da damen som bodde der døde. Den heter "Ungdommen og samfunnet" og handler om ungdom i puberteten, og hva som følger med av kroppslige og psykiske forandringer. En bok til foreldre om hvordan de skal takle dette fenomenet

Lenke til kommentar

Fredrikrb: Haha :!: Ja, du seier noe der :)

Jeg har det. Jeg kobler meg fra forumet når batteriet begynner å pipe.

26% batterikapistet.

iTunes: Rudolf er rød på nesen - Prima Vera

Nå iTunes: Your'e in the army now - Bolland

EDIT: Er avataren hjemmesnekret? :whistle: Ikke vondt ment... :D

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Siden vi er inne på bøker. Fant en interessant bok her for noen uker siden. Tror den ble funnet i et hus vi leiet ut for noen år siden da damen som bodde der døde. Den heter "Ungdommen og samfunnet" og handler om ungdom i puberteten, og hva som følger med av kroppslige og psykiske forandringer. En bok til foreldre om hvordan de skal takle dette fenomenet

5218342[/snapback]

Det høres spennende ut! :roll:

Lenke til kommentar

5218342[/snapback]

5218344[/snapback]

Det er en del om onani der. Og i ordlisten er analsex nevnt. Merkelig bok. Har ikke lest noe i den, faktisk. Kun innholdsfortegnelse og ordlisten.

Lenke til kommentar

5218342[/snapback]

5218344[/snapback]

Det er en del om onani der. Og i ordlisten er analsex nevnt. Merkelig bok. Har ikke lest noe i den, faktisk. Kun innholdsfortegnelse og ordlisten.

5218349[/snapback]

Dette er fin måte å teste rettskrivingen din på :p

Skriv oss et avsnitt :woot:

Lenke til kommentar
Nå må jeg køye, god natt Tomat-Ulf, Bundy, DurinVIII, fredrikrb, Joakim., smårips_eier, MagE, nerdVANNA, J@cob og SnowDOG_!

5218362[/snapback]

HELVETES TREKUK du nevnte ikke meg :mad:

Men du er tilgitt siden du gikk med på quotehelvete en stund :tease:

EDIT: Mine dypeste beklagelser til moderatorer som er strenge på dobbelposter. Fikk litt raserianfall når Skarstad ikke nevnte kjære meg :p

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Nå må jeg køye, god natt Tomat-Ulf, Bundy, DurinVIII, fredrikrb, Joakim., smårips_eier, MagE, nerdVANNA, J@cob og SnowDOG_!

5218362[/snapback]

HELVETES TREKUK du nevnte ikke meg :mad:

Men du er tilgitt siden du gikk med på quotehelvete en stund :tease:

5218366[/snapback]

Må vel dra en The_Fire da; God natt askogli!

5218371[/snapback]

HAHA, den er grei ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...