Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Neh, skal spille litt Return to castle wolfenstein med teamspeak Skal banne som søren på norske servere.. Disse samene altså... HYL! I AM SO SORRY!! Endret 2. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Hva? SO4's store sønn? Neppe! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har utrlolig lite å finne på. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Cheesy - Beg cd'en er genial! dærsken Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Og jeg er Saddam Hussein... Du kommer aldri til å miste interessen for SO. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bundy! nødvendig å ta quizen min to ganger da?? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har utrlolig lite å finne på. Det har jeg òg.. Sitte på PCen og ikke gjøre annet enn å surfe på forumet er det jeg gjør. Kan ikke si det er kjedelig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er det bare å henge seg, satse på å bli et dyr i neste liv. Jeg har matte tentamen i morgen, skjønner ikke en jævla drit! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Nå er det bare å henge seg, satse på å bli et dyr i neste liv. Jeg har matte tentamen i morgen, skjønner ikke en jævla drit! Trenger jo ikke å øve til slikt, eller forstå noe. Endret 2. juni 2005 av Tonio Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er det bare å henge seg, satse på å bli et dyr i neste liv. Jeg har matte tentamen i morgen, skjønner ikke en jævla drit! Trenger jo ikke å øve til slikt, eller forstå noe. Jeg har faktisk lite lyst til å stryke! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er det bare å henge seg, satse på å bli et dyr i neste liv. Jeg har matte tentamen i morgen, skjønner ikke en jævla drit! *hihi* Jeg er ferdig, det er ikke duu! Blælælælæblæ! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er det bare å henge seg, satse på å bli et dyr i neste liv. Jeg har matte tentamen i morgen, skjønner ikke en jævla drit! Trenger jo ikke å øve til slikt, eller forstå noe. Jeg har faktisk lite lyst til å stryke! Skulle ikke tro det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skal prøve å legge med tidlig og få litt søvn før matteeksamen. Lykke til alle andre som har eksamen! Wish me luck! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skal prøve å legge med tidlig og få litt søvn før matteeksamen. Lykke til alle andre som har eksamen! Wish me luck! Lykke til! btw, skal du legge deg nå? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Takk takk! =) Skal ikke legge meg ordentlig, sovner ikke på noen timer uansett så jeg skal legge meg i senga mi og lese litt i en mattebok Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skal prøve å legge med tidlig og få litt søvn før matteeksamen. Lykke til alle andre som har eksamen! Wish me luck! Lykke til. Har samme eksamen som deg. Håper det ikke kommer noe vanskelig dritt fra forberedelsesdelen. Men satser vel på at det går bra. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Forberedelsesdelen virka ganske grei da Det går nok bra skal du se Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er det bare å henge seg, satse på å bli et dyr i neste liv. Jeg har matte tentamen i morgen, skjønner ikke en jævla drit! Skriv masse regler i regel boka di, så greier du nok noe! 2 eller 3, bedre enn å stryke!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er det bare å henge seg, satse på å bli et dyr i neste liv. Jeg har matte tentamen i morgen, skjønner ikke en jævla drit! Skriv masse regler i regel boka di, så greier du nok noe! 2 eller 3, bedre enn å stryke!! Jau, får vel det.. Skjønte litt mer, gikk gjennom litt sammen med far.. Han er seig i matte ass Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg