Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke meg som har blitt fornærmet, så det er vel knappest opp til meg å avgjøre slikt fredrikrb?

5218204[/snapback]

Er det ikke Dem som er lederen for reisefølget da, unge Mand? *sette seg på kne og ta av seg hatten*

5218213[/snapback]

Det er bedre å handle på et vis som gjennoppretter netopp den tillitten enkelte mener du mistet enn å ytterligere svekke sitt omdømme ved å be på sine knær?

Lenke til kommentar
Det er ikke meg som har blitt fornærmet, så det er vel knappest opp til meg å avgjøre slikt fredrikrb?

5218204[/snapback]

Er det ikke Dem som er lederen for reisefølget da, unge Mand? *sette seg på kne og ta av seg hatten*

5218213[/snapback]

Det er bedre å handle på et vis som gjennoppretter netopp den tillitten enkelte mener du mistet enn å ytterligere svekke sitt omdømme ved å be på sine knær?

5218231[/snapback]

Hvordan? :hm:

Lenke til kommentar

5218204[/snapback]

5218213[/snapback]

5218231[/snapback]

5218235[/snapback]

Vet ikke, jeg har aldri hatt den tillitten som du hadde og vet ikke hvordan du opparbeidet den.

Lenke til kommentar

fredrikrb : Jeg tror da det, men det er stakkars smårips_eier som har blitt angrepet på det grusomste. Man maa alltid påse at hjælpe kvinder i nøden, vet De, endnu tradisjonene har blivet meget joviale og liberale mellem kjønnerne. Jeg siger Dem – ta nu på eders hatt, lat ikke stokken blive forglæmt mellom kanapeerne, og assister alltid de unge piger over gaden.

For øvrig en liten glipp i grammatikken i det andre innlegget mitt, får se om ikke det kan rettes opp i, ellers snakker vi ett stykk overrasket pilot.

Lenke til kommentar
*gjesp* Det må snø nå snart ffs!! Vil ha snø. Imorgen skal eg muligen til kr.sand for å hente den nye rally bilen til en kompis. Var vist wrc bur på den og greier. Blir en lang kjøretur hvis han er frisk nok da.

Hmm what to do....  :hmm:

5218205[/snapback]

Slapp av, du får sikkert masse regn :tease:

5218229[/snapback]

I såfall underkjøt regn. Er jo ca 0 grader i bergen nå.
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne benytte anledningen til å unnskylde min særdeles upassende oppførsel ovenfor smårips_eier.

Jeg har i ettertid forstått alvorligheten av hva jeg gjorde, og angrer stort. Med dette innlegget ber jeg om din tilgivelse, og gir deg samtidig et løfte om at slik oppførsel aldri igjen skal forekomme.

Fredrik R. B

Skien, 2005

Lenke til kommentar

5218204[/snapback]

5218213[/snapback]

5218231[/snapback]

5218235[/snapback]

Vet ikke, jeg har aldri hatt den tillitten som du hadde og vet ikke hvordan du opparbeidet den.

5218238[/snapback]

fredrikrb tillit ? øøø hvor har vi det fra da :tease:

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne benytte anledningen til å unnskylde min særdeles upassende oppførsel ovenfor smårips_eier.

Jeg har i ettertid forstått alvorligheten av hva jeg gjorde, og angrer stort. Med dette innlegget ber jeg om din tilgivelse, og gir deg samtidig et løfte om at slik oppførsel aldri igjen skal forekomme.

Fredrik R. B

Skien, 2005

ØYH! Hva med meg, nerdVANNA og askogli?

Lenke til kommentar

Fredrik R. B

Skien, 2005

ØYH! Hva med meg, nerdVANNA og askogli?

5218270[/snapback]

Dere ba jo om det.

Og de gryntene jeg hørte var ikke noen misfornøyde grynt.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...