Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skarstad, hadde da sokker, for pokker! (DET RIMET!).

 

Men 20 minusgrader var det ofte ja. Husker det som om det var i går. Det var verdt det.

5218065[/snapback]

 

Men du ... Kom ikke du inn litt etter dette? Jeg stiller ingen spørsmål ved at du har fortjent en plass i disse greiene, men å huske det som skjedde før du hoppet på er vel litt overdrevet?

5218127[/snapback]

 

Skjønner ikke helt hva du mener, men for å være sikker;

 

HYSJ!

5218134[/snapback]

 

 

fredrikrb hvordan kan du var skjefs spammer for en gruppe "gamliser" som ikke vil ha noe med nye medlemer og gjøre , du kom hit noen måneder etter meg etter hva jeg kan se :p

Lenke til kommentar

Men jeg trur jeg tar natten nå. Har 8 timers skule i morgen.

Derav 2 timer kroppsøving.

 

Da seier god natt og sov søtt.

 

*Tar på alle som hater den dumme klubb greiene til Fredrikrb* :tease:

 

Og bare som det er sagt. Stå på forum; få alt norskt :woot:

 

*klaske kuken i ansiktet på Skarstad, askogli og nerdVANNA, og litt smårips_eier*

*Holder saksen foran.... :whistle: *

Endret av askogli
Lenke til kommentar
*klaske kuken i ansiktet på Skarstad, askogli og nerdVANNA, og litt smårips_eier*

5218169[/snapback]

Jeg tror nesten jeg ser meg nødt til å ekskludere deg fra min edle Pariskomité; slik uvøren oppførsel, og det i tillegg mot en jente? Slikt kan man ikke ha noe av, spesielt ikke så billig og tilgjengelig alkoholen er i Frankrike, for alt jeg vet prøver du å kapre flyet også (herlig ironi «jeg kaprer flyet, og med mindre du følger mindre ordre kommer jeg til å ta livet av ... ehhh ... hele reisefølget mitt»).

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Jeg tror nesten jeg ser meg nødt til å ekskludere meg fra min edle Pariskomité; slik uvøren oppførsel, og det i tillegg mot en jente? Slikt kan man ikke ha noe av, spesielt ikke så billig og tilgjengelig alkoholen er i Frankrike, for alt jeg vet prøver du å kapre flyet også (herlig ironi «jeg kaprer flyet, og med mindre du følger mindre ordre kommer jeg til å ta livet av ... ehhh ... hele reisefølget mitt»).

5218184[/snapback]

 

Unnskyld! :cry:

 

Kan jeg ikke få være så snill å få være med igjen da? Skal oppføre meg! *gråte*

Lenke til kommentar
Jeg tror nesten jeg ser meg nødt til å ekskludere meg fra min edle Pariskomité; slik uvøren oppførsel, og det i tillegg mot en jente? Slikt kan man ikke ha noe av, spesielt ikke så billig og tilgjengelig alkoholen er i Frankrike, for alt jeg vet prøver du å kapre flyet også (herlig ironi «jeg kaprer flyet, og med mindre du følger mindre ordre kommer jeg til å ta livet av ... ehhh ... hele reisefølget mitt»).

5218184[/snapback]

 

Unnskyld! :cry:

 

Kan jeg ikke få være så snill å få være med igjen da? Skal oppføre meg! *gråte*

5218198[/snapback]

*le hånlig av Fredrikb* Se alle sammen! Fredrikb gråter! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...