Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Ikke gjør som de sier! De er bare avdanka forumtroll som lengter tilbake til gamle dager. "Da måtte vi sitte ute i 20 minusgrader å poste, uten sokker!"

5218059[/snapback]

Sier det bare for at de skal slutte å zomg-whine. Forresten, juleavatarer kan vel godtas nå som første søndag i advent er forbi?

EDIT: Det hagla i juli eller juni for noen år siden her.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Firefox, og det er jeg stolt over. Hele familen på far min sin side bruker det :D

5218007[/snapback]

Jeg visste det var et spørsmål om tid før det å ha rike/mektige/sterke/etc foreldre ville bli utgått. Nå er det slektens tidligere PC-bruk og -oppsett som gjelder.

Min tippoldefar hadde for øvrig en fantastisk fin skrivemaskin.

5218054[/snapback]

Hehe, Har noen gamle skrive maskiner hos bestemor.... Nostalgisk... (trur jeg misbruker det ordet nå :ermm: )

FIREFOX DISKUSJONEN SKAL KNUSE DET DRITE FREDRIKRB HOLDER PÅ MED :devil:

Unnskyld overdrevet bruk at store bokstaver :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Også måtte dere gå flere mil for å komme til PC'ene deres, som det forvrig tok over 1 time å starte opp.

5218079[/snapback]

Det høres mistenkelig ut som PC'en min det der .... :hmm:

Lenke til kommentar
Skarstad, hadde da sokker, for pokker! (DET RIMET!).

Men 20 minusgrader var det ofte ja. Husker det som om det var i går. Det var verdt det.

5218065[/snapback]

Men du ... Kom ikke du inn litt etter dette? Jeg stiller ingen spørsmål ved at du har fortjent en plass i disse greiene, men å huske det som skjedde før du hoppet på er vel litt overdrevet?

Lenke til kommentar
Åherregud, nå er team teit på igjen.

5218105[/snapback]

Med fare for å trekke frem en overbrukt klisjé tar jeg sjansen på å sitere Sokrates; «Unge jenter og gutter oppfører seg dårligere enn før. De forakter alle autoriteter og har ingen respekt for alder og visdom. De reiser seg ikke når en eldre person kommer inn i rommet, og de er frekke mot foreldrene sine og andre.»

Nå har jeg selv litt fartstid her på forumet, og jeg mener å huske at tilsvarende mer eller mindre velmenende aksjoner har blusset opp i ny og ne med rimelig jevne mellomrom, jeg trodde de fleste etter 1789 skjønte at revolusjon var et heller dårlig alternativ, så det er ikke noe å ta videre på vei for.

Lenke til kommentar
Skarstad, hadde da sokker, for pokker! (DET RIMET!).

Men 20 minusgrader var det ofte ja. Husker det som om det var i går. Det var verdt det.

5218065[/snapback]

Men du ... Kom ikke du inn litt etter dette? Jeg stiller ingen spørsmål ved at du har fortjent en plass i disse greiene, men å huske det som skjedde før du hoppet på er vel litt overdrevet?

5218127[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener, men for å være sikker;

HYSJ!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...