Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i Paris ligger huset?

5216904[/snapback]

Det ligger i 7ème.

 

fredrikrb: Selvfølgelig får kun eliten innpass. Elitestatus regnes for øvrig ut basert på søthetsfaktor, antall poster, størrelse på garderobe og kjennskap til sminke.

5216944[/snapback]

 

Jeg kommer glatt inn med andre ord? Håper jeg. :dontgetit:

 

Søthetsfaktor: Beyond all of you (bare spør min mor!)

Antall poster: 13 000, holder det?

Størrelse på garderobe: ok, her kan jeg ikke stille opp med noe i forhold til dere store gutta

Kjennskap til sminke: Jeg har en søster på 19 år, jeg vet hva mascara er for eksempel!

 

STP; jeg vil ikke ha din kommentar på dette. :mrgreen:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Hvor i Paris ligger huset?

5216904[/snapback]

Det ligger i 7ème.

 

fredrikrb: Selvfølgelig får kun eliten innpass. Elitestatus regnes for øvrig ut basert på søthetsfaktor, antall poster, størrelse på garderobe og kjennskap til sminke.

5216944[/snapback]

 

 

Vet ikke om jeg fyller kriteriene, men jeg kan ta nye bilder av huset i stedet. :roll:

Lenke til kommentar
...jeg som reiser til Paris om 48 timer kan jo ta en liten inspeksjon av huset? :)

5217010[/snapback]

Nå ble jeg ikke særlig misunnelig. :) Joda, bare ta til venstre etter Eiffeltårnet, tut når du kommer forbi bakeren på hjørnet og stopp når du kommer til et lysegult hus i tre etasjer, med portnerbolig og garasje i samme utførelse. I haven tusler det fyr rundt, han heter Jean Philippe og slipper deg inn. Rommene til høyre rett overfor trappen i andre etasje er mine, kunne godt tenke meg litt mer info om disse.

 

Goophy: Er stygt redd uttrykket «garderobe» blir definert av både skapene og innholdet.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
venstre etter eifeltårnet fra hvilken rettning? :p

5217120[/snapback]

Geografi har aldri vært min sterkeste side, men man kommer da stort sett fra flyplassen, og CdG ligger nordøst. Man følger altså ringveien, kjører av sånn omtrentlig når man kommer så nærme som mulig triumfbuen og svirrer videre. Resten går lett som en lek, bare følg lukten av baguetter.

 

Selvfølgelig godkjent, fredrikrb.

Lenke til kommentar
What the .. Norske knapper?!

Jaja, Jeg har nettop mista handduken rett foran mine mors øyne :green:

Glad for at jeg dusja i varmt-vann :p

5216850[/snapback]

:!: :!: Dusjer du med åpen dør?!?! HAHAHA *Detter av stolen pga latter*

5216868[/snapback]

Nei, men jeg gikk ut av dusjen, så mista jeg handduken :nei:

5216884[/snapback]

Herregud, må dere ha det inn med teskje?

 

Jeg ledde pga at moren din var på badet når du bader. Og at du mistet handduken.

IKKE fordi døren var åpen og fordi du dusjet i kaldt eller varmt vann,

 

STOOPID

5216906[/snapback]

Jeg gikk ut av badet, og på vei til tilholdstedet mitt må je gforbi kjøkkenet, og der sto hun

STOOPID

5216929[/snapback]

SÅ SEI DET DA!!!

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...