Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Da dro jeg inntil byen og kjøptemeg et sånt headsett. Bare fordi jeg skal plage dere med schnappi på ventrillo! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Dakar dere med eksamen! eesteefuu! estefuu deg også.. (hva nå enn det betyr) eesteefuu = STFU.. Get it? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg får en fin ferie, ja. Jeg kommer til og gå å glede meg hele sommeren til Dream Theater-konsert Dit skal jeg også. Ser ut til at vi blir ein god gjeng fra forumet som reiser. Er avtalt ein gjeng som skal treffast der òg, det er lov å joine. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.start.no/bredband/?cid=4 Tenkte jeg skulle gå for 3mbit linja.. er det et bra tilbud? Var ikke upload farten litt lav? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.start.no/bredband/?cid=4 Tenkte jeg skulle gå for 3mbit linja.. er det et bra tilbud? Var ikke upload farten litt lav? Syns den er bra i forhold til pris jeg.. det er jo ADSL da. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har hatt eksamen idag jeg. Tror det gikk bra, så da gikk det sikkert dårlig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sånn, da har jeg trena litt.. Deilig og faktisk gjøre no fornuftig .. Burde vel egentlig gjøre litt matte nå, tentamen i morgen. *vente på pappa/mattegeni* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.start.no/bredband/?cid=4 Tenkte jeg skulle gå for 3mbit linja.. er det et bra tilbud? Var ikke upload farten litt lav? Syns den er bra i forhold til pris jeg.. det er jo ADSL da. 12Månders bindingstid. Uff, jeg har egentligt ikke særlig peiling på dette, men synest det var dyrt jeg. *slutte før dette blir support* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg får en fin ferie, ja. Jeg kommer til og gå å glede meg hele sommeren til Dream Theater-konsert Dit skal jeg også. Ser ut til at vi blir ein god gjeng fra forumet som reiser. Er avtalt ein gjeng som skal treffast der òg, det er lov å joine. Blir vilt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg får en fin ferie, ja. Jeg kommer til og gå å glede meg hele sommeren til Dream Theater-konsert Dit skal jeg også. Ser ut til at vi blir ein god gjeng fra forumet som reiser. Er avtalt ein gjeng som skal treffast der òg, det er lov å joine. Blir vilt. Hmm.. Gjeng? Hvor? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Dere får plage meg på msn eller PM visst det sku være noe. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Dere får plage meg på msn eller PM visst det sku være noe. Ikke fan om du gjør! Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg føler ikke at det er sommer. Selv om det er veldig vart ute og slikt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Hva? SO4's store sønn? Neppe! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Lol, my ass...det sier vi alle en gang... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Dere får plage meg på msn eller PM visst det sku være noe. been there, done that, still here. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg legger opp.. hvertfall SO4. vi snakkes. Dere får plage meg på msn eller PM visst det sku være noe. been there, done that, still here. .. Derfor dropper jeg å si noe sånt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Neh, skal spille litt Return to castle wolfenstein med teamspeak Skal banne som søren på norske servere.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skal banne som søren på norske servere.. Dæven, du er tøff! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skal banne som søren på norske servere.. Dæven, du er tøff! Ja! Det er jo sånn du er kul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg