TSP Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Norske knapper incoming! Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Norske knapper incoming! 5216722[/snapback] ja, prøver velge engelsk her men skjer ikke noe.. er kanskje bare opera som er treg å oppdatere seg da. nå kan man ikke skrive edit: lengre, nå må man skrive rediger: Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Norske knapper incoming! 5216722[/snapback] Hei Preben Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Jeg tror ikke at det finnes muligheter for å ha et unikt knappesett for Engelsk og Norsk.. (Hvis det var det du mente da..) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Norske knapper incoming! 5216722[/snapback] Hei Preben 5216749[/snapback] Hvorfor er du sjenert ovenfor meg? REDIGER: Ooops, glemte muligheten for å redigere mitt forrrige innlegg.. Endret 27. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Sitter her å skal levere en oppgave med trigonometri. Sikkert det letteste som finnes for de som kan det. Les: Ikke meg. Noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 maybe he has a crush on you. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Norske knapper incoming! 5216722[/snapback] Hei Preben 5216749[/snapback] Hvorfor er du sjenert ovenfor meg? REDIGER: Ooops, glemte muligheten for å redigere mitt forrrige innlegg.. 5216756[/snapback] maybe he has a crush on you. 5216760[/snapback] Det var en samtale på msn..... Husker du det Preben? "Det er en på forumet som heter TSP " Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 TSP: Hva skjer med juleskin? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Gratulerer med dagen, om du finner på å lese dette, SteffyBoy! Forresten, gjett hvem som nettopp har tatt over et hus i Paris? 5216395[/snapback] Det er ikke meg, så da er det kanskje deg? Innflytningsfest, er jeg bedt? ______ VI VIL HA ENGELSKE KNAPPER TIL FORUMET! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 TSP: Hva skjer med juleskin? 5216771[/snapback] Henger meg med på den. *trenger julestemning* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Føler meg litt nostalgisk iTunes: Pelle Politbil :love: :lalalllallallalalalllllalllaaaallallallalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Ingen som virker som om de vil bidra med juleskinnet og jeg har ikke nok av tid selv... *Link til tråd i signatur forresten* Åja, den samtalen ja SKOGLI: God morgen, god morgen .0 MEG: God morgen =) SKOGLI: Skjer hos Preben da? -----Senere i samtalen------ MEG: Holder på med et svært innlegg til en "samletråd" som jeg lager på "oppdrag" for TST SKOGLI: TST? Hvem var det igjen? Var det ikke en som heter TSP? (The Strategy Player) MEG: Du snakker jo med TSP nå.. TST er admin på spilldelen... ^^. SKOGLI: *gjemmer seg i en krok* Endret 27. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Gratulerer med dagen, om du finner på å lese dette, SteffyBoy! Forresten, gjett hvem som nettopp har tatt over et hus i Paris? 5216395[/snapback] Det er ikke meg, så da er det kanskje deg? Innflytningsfest, er jeg bedt? 5216778[/snapback] Det er vel strengt tatt mine kjære foreldre, men i utvidet tolkning lar jeg det gå for det samme. Selvfølgelig er du bedt. Men, når det blir noe av vites ikke, skal vel ordnes litt der først. Fikk oversendt noen bilder, er det slik at nordmenn er de eneste som har skjønt at bilder av hus bør være i god kvalitet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Hva med en liten hw.no-ekskursjon til huset Thomas har i Paris? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 What the .. Norske knapper?! Jaja, Jeg har nettop mista handduken rett foran mine mors øyne Glad for at jeg dusja i varmt-vann Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Ingen som virker som om de vil bidra med juleskinnet og jeg har ikke nok av tid selv... *Link til tråd i signatur forresten* Åja, den samtalen ja SKOGLI: God morgen, god morgen .0 MEG: God morgen =) SKOGLI: Skjer hos Preben da? <-- Legg merke til at han nevner navnet mitt. -----Senere i samtalen------ MEG: Holder på med et svært innlegg til en "samletråd" som jeg lager på "oppdrag" for TST SKOGLI: TST? Hvem var det igjen? Var det ikke en som heter TSP? (The Strategy Player) MEG: Du snakker jo med TSP nå.. TST er admin på spilldelen... ^^. SKOGLI: *gjemmer seg i en krok* 5216833[/snapback] Faen, har du loggingen på *Gjemmer seg i en krok for andre gang* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 gjett hvem man hater "magnity\eXample" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Det er vel strengt tatt mine kjære foreldre, men i utvidet tolkning lar jeg det gå for det samme. Selvfølgelig er du bedt. Men, når det blir noe av vites ikke, skal vel ordnes litt der først. Fikk oversendt noen bilder, er det slik at nordmenn er de eneste som har skjønt at bilder av hus bør være i god kvalitet? 5216837[/snapback] Sweet! Det med bilder, skjønner ikke at folk ikke forstår at det lønner seg å vaske bilen, rydde huset og stue vekk kjerringa når det skal tas bilder. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 What the .. Norske knapper?!Jaja, Jeg har nettop mista handduken rett foran mine mors øyne Glad for at jeg dusja i varmt-vann 5216850[/snapback] :!: :!: Dusjer du med åpen dør?!?! HAHAHA *Detter av stolen pga latter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg