Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen, godtfolk. Jeg våknet av lukten av nystekt bacon, en finfin start på dagen. Familiebesøk kl 5 og russekickoff senere på kvelden, denne dagen kan ikke bli stort bedre.

5214321[/snapback]

 

Altså, hvorfor svarte du ikke på bursdagsmeldingen min? :no:

5214392[/snapback]

Du lå ved siden av meg, skulle jeg brukt 0.69øre på deg, når jeg bare kunne snu meg og gi deg et kyss?

Lenke til kommentar
skriv om hvordan du fikk så mange sko :p

 

Edit: jeg burde lese lengre opp.

5214444[/snapback]

Det har ingenting med narkomane å gjøre!

5214473[/snapback]

Du kan skrive om hvor masse dine sko koster og hva du kunne gjort for det narkomane hvis du hadde latt vær å kjøpt skoen og heller hjelpe de narkomane :whistle:

Men.. Det er bare et forslag :tease:

Lenke til kommentar

Prøvde faktisk å gjøre det på en diplomatisk måte, men når moderatorene bare svarte med å slette emnene mine og ikke gi meg en advarsel, så tok jeg det opp i "Tilbakemeldinger om forumet". De ville heller ikke gi meg advarsel på "kommando", og jeg måtte ty til litt mer drastiske metoder.

 

Folk er selvsagt ikke klar over at det finnes en annen side av saken enn at jeg lagde tre tråder i OT-baren på rad.

 

Jeg driter i om jeg blir kalt attention whore, hvordan dere oppfatter meg over internett er noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Synes det er morsomt å se de som "rakker" ned på andre brukere fordi de prøver å oppnå noe. Jeg prøver å gjøre dere en tjeneste, å bli bannet, allikevel blir dere sure på meg.

 

Makan. Jeg kommer dog til å savne noen. De vet hvem de er. Det gjelder noen osloværinger, bergensere og skiensfolk bl.a.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Prøvde faktisk å gjøre det på en diplomatisk måte, men når moderatorene bare svarte med å slette emnene mine og ikke gi meg en advarsel, så tok jeg det opp i "Tilbakemeldinger om forumet". De ville heller ikke gi meg advarsel på "kommando", og jeg måtte ty til litt mer drastiske metoder.

 

Folk er selvsagt ikke klar over at det finnes en annen side av saken enn at jeg lagde tre tråder i OT-baren på rad.

 

Jeg driter i om jeg blir kalt attention whore, hvordan dere oppfatter meg over internett er noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Synes det er morsomt å se de som "rakker" ned på andre brukere fordi de prøver å oppnå noe. Jeg prøver å gjøre dere en tjeneste, å bli bannet, allikevel blir dere sure på meg.

 

Makan. Jeg kommer dog til å savne noen. De vet hvem de er.

5214575[/snapback]

Lest pm'en jeg sendte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...