Eline Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva kom du opp i da? Engelsk, Living together.. Om raseskille og slikt.. Jeg har ca. 0 peiling på hvordan jeg skal legge det frem... Men gleder meg til jeg er ferdig, da har jeg 3 dager fri Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 så får jeg revive deg med munn-til-munn ^^ Ja! ARE WE THERE YET!? fuckin` lightsaber, man.......... Disclaimer for fredrikrb: Intern.....spør Volcov for mer info. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Engelsk, Living together.. Om raseskille og slikt.. Jeg har ca. 0 peiling på hvordan jeg skal legge det frem... Men gleder meg til jeg er ferdig, da har jeg 3 dager fri In the infamous words of Ralph Wiggum: Me fail English? Thats unpossible! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Disclaimer for fredrikrb: Intern.....spør Volcov for mer info. Har hørt om det. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Oh no. Musa mi gikk i bakken. Kanskje jeg skal gå over til optisk... Musematte kunne også være greit. Har ikke brukt musematte på leeenge. Edit: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426423&hl= Uansett, endelig ferdig med heimkunnskaps-dagene. Endret 2. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Are we there yet? Faen så stille det var her nå. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Men gleder meg til jeg er ferdig, da har jeg 3 dager fri Bare? Vi kom opp på mandag, noe som betyr fri helt til 16 juni. Kos? Neppe... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Shake that ass har jeg faktisk på iPod'en min Men hører aldri på den, aner ikke hvorfor jeg la den inn. Den dukker opp innimellom når jeg har på miks sanger. Men det bruker jeg jo aldri siden jeg har begynt med playlists istedet. Jaja, matteeksamen imorra. Det kan bli spennende.. Er så nervøs at jeg aldri i verden kommer til å gfå sove inatt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jaja, matteeksamen imorra. Det kan bli spennende.. Er så nervøs at jeg aldri i verden kommer til å gfå sove inatt. MX eller MZ? Kom opp i MZ sjølv, trur det skal gå ganske greit igrunn. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Shake that ass har jeg faktisk på iPod'en min Men hører aldri på den, aner ikke hvorfor jeg la den inn. Jeg vet hvorfor. Hmm... Forslag til hva jeg skal gjøre nå, noen? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kom opp i MX.. SupremeX: Hvis du har ferie, dustunge! Neida, håper du får en fin ferie =) Fpr sikkert ikke ferie føt om lenge jeg, typisk meg å komme opp i muntlig i tillegg til skriftlig også får jeg ikke noe fri før 17 juni.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har nettopp lastet ned de siste RvB episodene. Men gidder ikke se de enda. Får se senere Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 SupremeX: Hvis du har ferie, dustunge! Neida, håper du får en fin ferie =) Jeg får en fin ferie, ja. Jeg kommer til og gå å glede meg hele sommeren til Dream Theater-konsert, så... Dessuten, har ikke HELT ferie enda, skal på orienteringsgreier kl 12.00 på skolen i morgen, så er det da eksamen på mandag, så fri hele den uka og de tre første dagene i den neste. Så er det avslutning på torsdagen, så er det ENDELIG FERIE etter det. *Spille Boiling Point* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg kom opp i muntlig 4 av 4 mulige ganger. (10., GK, VK1, VK2) Er egentlig glad for det. Husker hvor hjelpeløs en i klassen min var, han kom opp i sin første muntlige eksamen på VK2 Pause i lesingen igjen.. Jeg klarer ikke la være. Men bare 6 kapitler igjen nå; lys, bølger, interferens, atomfysikk, kjernefysikk og newton på vektorform. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Dakar dere med eksamen! eesteefuu! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Dakar dere med eksamen! eesteefuu! estefuu deg også.. (hva nå enn det betyr) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=stfu&r=f Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.start.no/bredband/?cid=4 Tenkte jeg skulle gå for 3mbit linja.. er det et bra tilbud? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg får en fin ferie, ja. Jeg kommer til og gå å glede meg hele sommeren til Dream Theater-konsert Dit skal jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg