Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bare jeg som føler at en slem moderator er rundt i SO4 og sletter poster? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Var ikke skole likevel. God helg! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Søster har rar musikksmak: Booty Bass - Shake that ass bitch Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Søster har rar musikksmak: Booty Bass - Shake that ass bitch ... Shake that ASS BITCH! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bare jeg som føler at en slem moderator er rundt i SO4 og sletter poster? Sikkert de av han som trodde det hjalp å poste her hvis en ville ha høyere postcount. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har bare 1 fra forumet på MSN, jeg. ketchez; 97? Vet du hvem alle er også? *Nesten stolt av sin lille liste * Oooh! I are teh luckay! Cola og boller til frokost er ikke sunt. Jeg kommer til å dø på grunn av dårlig kosthold. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har bare 1 fra forumet på MSN, jeg. ketchez; 97? Vet du hvem alle er også? *Nesten stolt av sin lille liste * Oooh! I are teh luckay! Cola og boller til frokost er ikke sunt. Jeg kommer til å dø på grunn av dårlig kosthold. så får jeg revive deg med munn-til-munn ^^ Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Mmmm.. Meller, DET er digg det <3 Nå er det ikke fler tentamner igjen, bare noe muntlig shait som ikke er noe problem. Så er det planleggingsdag i morgen for skoler og barnehager, så da slipper jeg å gå! (på skolen altså ) Jeg har ca. 3 stk fra forumet på MSN jeg.. Hanne, ZiroN og litejk. Jeg _tror_ det var alle? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er det bare to eksamner igjen, og så er det 10 - ti - ukers sommerferie! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Cola og boller til frokost er ikke sunt. Jeg kommer til å dø på grunn av dårlig kosthold. jeg først. Merkelig jeg ikke er dau allerede Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 så får jeg revive deg med munn-til-munn ^^ Ja! ARE WE THERE YET!? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Nå er det bare to eksamner igjen, og så er det 10 - ti - ukers sommerferie! Ah.. cant wait for teh sommerferie! Jeg håper vi får karakterkortet snart, da slipper jeg gjøre en dritt på skolen etter det. edit: Jeg har et vanskelig valg.. Skal jeg gå ned på Statoil å kjøpe en av de godeste pølsene i verden, ELLER skal jeg bli sittende her å ha enda mer penger? Tror jeg går for nummer 1 jeg Endret 2. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Blæ, fikk oppgavene i muntligeksamen i dag. Det første Eline tenker er at hun skal hjem og jobbe. Altså sette seg ned og jobbe med en gang, men hva klarer hun? Jo, hun klarer å sovne! Blæ, som jeg misliker min dårlige selvdisiplin nå! You and me both! blar du litt tilbake her så ser du at jeg fikk tilogmed diplom av fredrikrb for min manglende innsatsvilje! rikitg så fin, vurderer legge den med eksamensbesvarelsen min! Hva kom du opp i da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Søster har rar musikksmak: Booty Bass - Shake that ass bitch Now playing: [booty Bass - Shake that ass bitch] [02:11 of 03:59m] [128kbps] []-[] Søren, ny sang på hjernen.. Igjen.. Tusen takk... Endret 2. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg vil bare at alle skal vite at TLZ er jenten i forholdet. That is all. Jo, jeg har franskeksamen imorgen. Det slo meg først nå. Jeg er redd. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Søster har rar musikksmak: Booty Bass - Shake that ass bitch ... Shake that ASS BITCH! For å ikke snakke om: Rap - SirMixAlot - Like Big Butts.mp3 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg vil bare at alle skal vite at TLZ er jenten i forholdet.That is all. Forhold? Hva med fredrikrb, eller viktigere Kaiern!? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jo, jeg har franskeksamen imorgen. Det slo meg først nå. Jeg er redd. Foreslår at du bare kjører denne; S'il vous plait Tekst: Per Lillo-Stenberg, musikk: Sven Lange På landlov en kveld i en fransk liten by Jeg vandret omkring på en mørk aveny Da så jeg et sted der i lyktenes skinn Og jeg tenkte jeg kan jo gå inn Slik kom jeg engang til Café de la Paix Der satt en pike med café au lait Jeg sa je voulait vil gjerne sitte ned Hun smilte søtt diskret ah s'il vous plait Jeg håpet på en lett og kvikk suksess For sant å si så er jeg vant til det Så jeg sto opp og smilte pent idet Jeg bukket exusez-moi s'il vous plait Skjønne mamselle tør jeg be om en ørliten dans Hun svarte gjerne men hva gjør vi med Frans For der kom Frans hun var forlovet med At han var svært sjalu var lett og se De aner ikke hvor nervøs jeg ble Da han sa attendez m'sieu s'il vous plait Jeg vil dem nu på flekken skyte ned De kan få velge selv hvor det skal skje Vil du ha hull i hodet eller kne Eller et annet sted m'sieu s'il vous plait Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 "Booty Bass - Shake that ass bitch" var ikke akkuratt noe serligt nei. *riste på hodet* Har nynorsktentamen i morgen. Etter det er det bare tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg