Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tihi. Gøy når Bandidos-Pelle prøver å være wannabe tøff drittunge.

5211329[/snapback]

Han prøver bare å bli bannet stakkar.

Det som er fucked med dette forumet, prøver man å få warn er det umulig, men skriver man bare vanlig renner det innpå med warn.

5211338[/snapback]

 

Har du prøvd å få warn?

Lenke til kommentar
Har sprayet en av Mulberryveskene mine med sånn impregnering nå, den venstre pekefingeren min er helt utslitt av å holde den trykkesaken på sprayboksen nede, dette skal jeg definitivt ikke prøve meg på selv igjen (selv om det blir riktig pent!).

5211313[/snapback]

 

 

Å herregud. :cry:

 

Share the pain, fått noen for personhets av meg da?

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Har sprayet en av Mulberryveskene mine med sånn impregnering nå, den venstre pekefingeren min er helt utslitt av å holde den trykkesaken på sprayboksen nede, dette skal jeg definitivt ikke prøve meg på selv igjen (selv om det blir riktig pent!).

5211313[/snapback]

pingle, du kan vel ikke bli utslitt av å trykke på en sprayboks! :fun:

 

du hadde nok kommen godt med idag når jeg var hos søstra mi og reiv ned no vegger og et kjøkken. *se for seg Harald Eia sin Knut Arild Hareide parodi* :wee:

5211333[/snapback]

Selvfølgelig er jeg pinglete, har aldri hørt noen påstå noe annet. Parodien er for øvrig herlig, i likhet med den pariodierte, som er en svært hyggelig og oppegående fyr.

 

fredrikrb: Ja, jeg vet, jeg lurer også på om jeg skal felle en tåre eller tre, fingeren min har alvorlig vondt på seg. Det var veldig tungt å trykke ned den saken på sprayboksen, men damen i forretningen sa den var det absolutt beste en kunne få tak i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...