Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må forresten meddele dere noe her..

Etter å ha snakket lenge å vell med en jente, har jeg funnet ut at jeg vil se henne danse (hun har danset ballett i 9 år :dontgetit: ). Men, hun vil ikke at jeg skal se på henne, fordi hun har den store formening om at hun er elendig (selv om alle sier imot)... Så spurte jeg hva jeg måtte gjøre for å få sett henne danset.. Vel, da måtte jeg være med ned på dansetreningen og danse selv....  :blush:

Lurer på hvordan jeg ser ut i ballerinaskjørt... :blush:  (Kanskje jeg skal filme det og legge det ut her :hmm: )

5211033[/snapback]

 

hvis hun har dansa i 9 år så antar jeg at hun er på ganske høyt nivå nå? ballethøyskolen eller no sånn? og da er det vel ikke bare for deg å stikke innom å hive deg med på treninga.. :wee:

 

uansett, de trener ikke i skjørt, det er bare noe som brukes på forestillinger og slikt. Vil du se henne danse så er det jo ikke verre enn at du drar på neste forestilling hun skal opptre på.

Lenke til kommentar
Må forresten meddele dere noe her..

Etter å ha snakket lenge å vell med en jente, har jeg funnet ut at jeg vil se henne danse (hun har danset ballett i 9 år :dontgetit: ). Men, hun vil ikke at jeg skal se på henne, fordi hun har den store formening om at hun er elendig (selv om alle sier imot)... Så spurte jeg hva jeg måtte gjøre for å få sett henne danset.. Vel, da måtte jeg være med ned på dansetreningen og danse selv....  :blush:

Lurer på hvordan jeg ser ut i ballerinaskjørt... :blush:  (Kanskje jeg skal filme det og legge det ut her :hmm: )

5211033[/snapback]

 

hvis hun har dansa i 9 år så antar jeg at hun er på ganske høyt nivå nå? ballethøyskolen eller no sånn? og da er det vel ikke bare for deg å stikke innom å hive deg med på treninga.. :wee:

 

uansett, de trener ikke i skjørt, det er bare noe som brukes på forestillinger og slikt. Vil du se henne danse så er det jo ikke verre enn at du drar på neste forestilling hun skal opptre på.

5211083[/snapback]

 

Nei, ho er bare 16 år, så ingen høyskole... :tease:

Men hun er nok på ett relativt høyt nivå ja.. Men det er bare helt normal trening, så tror det ikke er noe problem å få være med på en trening.... :tease::dontgetit::cry:

Lenke til kommentar
Nei, ho er bare 16 år, så ingen høyskole...  :tease:

Men hun er nok på ett relativt høyt nivå ja.. Men det er bare helt normal trening, så tror det ikke er noe problem å få være med på en trening.... :tease:  :dontgetit:  :cry:

5211104[/snapback]

 

ok, men da får du hive deg med du da. :wee:

 

Det er ikke Nationalballetten selvom hun har danset lenge. Det er faktisk noen som, tro det eller ei, danser ballett fordi det er gøy!

5211106[/snapback]

 

ballett er ikke gøy. det er blod, svette og tårer. spiseforstyrrelser, elendig betalt og en kortsiktig karriere.

Lenke til kommentar
Nei, ho er bare 16 år, så ingen høyskole...  :tease:

Men hun er nok på ett relativt høyt nivå ja.. Men det er bare helt normal trening, så tror det ikke er noe problem å få være med på en trening.... :tease:  :dontgetit:  :cry:

5211104[/snapback]

 

ok, men da får du hive deg med du da. :wee:

 

Det er ikke Nationalballetten selvom hun har danset lenge. Det er faktisk noen som, tro det eller ei, danser ballett fordi det er gøy!

5211106[/snapback]

 

ballett er ikke gøy. det er blod, svette og tårer. spiseforstyrrelser, elendig betalt og en kortsiktig karriere.

5211133[/snapback]

 

Kanskje jeg skal det ja :ermm:

Men fortsatt..... HJELP? :dontgetit:

 

Det er mye spiseforstyrrelser og sånt ja, men her er det vist bare for moroskyld.. De må ikke passe vekten osv.... Takk og lov :)

Lenke til kommentar
Har sprayet en av Mulberryveskene mine med sånn impregnering nå, den venstre pekefingeren min er helt utslitt av å holde den trykkesaken på sprayboksen nede, dette skal jeg definitivt ikke prøve meg på selv igjen (selv om det blir riktig pent!).

5211313[/snapback]

 

pingle, du kan vel ikke bli utslitt av å trykke på en sprayboks! :fun:

 

du hadde nok kommen godt med idag når jeg var hos søstra mi og reiv ned no vegger og et kjøkken. *se for seg Harald Eia sin Knut Arild Hareide parodi* :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...