Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg kom opp i Naturfag (allmenn GK) stod det bare "VANN" på oppgavelappen jeg trakk.

 

Ikke heng med hodet over eksamensresultat, det er bare litt kjipt de første dagene, og så går det over. Eksamen på ungdomsskolen betyr ingenting uansett, så lenge du ikke skal inn på en skole der det trengs høyt snitt, da :)

 

*Tilbake til fysikken*

Lenke til kommentar

Blæ, fikk oppgavene i muntligeksamen i dag. Det første Eline tenker er at hun skal hjem og jobbe. Altså sette seg ned og jobbe med en gang, men hva klarer hun? Jo, hun klarer å sovne!

Blæ, som jeg misliker min dårlige selvdisiplin nå!

Lenke til kommentar
De sa jo aldri kidney da, ellers hadde jeg forstått det. Tror du jeg er dum?

må jeg svare på det? :tease:

 

neida, trodde bare de nevnte kidney, lenge siden jeg har sett den episoden, sorry.

Han overførte bein eller noe så han kunne gå igjen tror jeg, så derfor kan kunne ikke Mr.Locke gå. :hmm:

EDIT: God morgen..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Nå er jeg redd!

Det ringte et skjult nummer, først var det stille litt, før jeg hørte en kvinnestemme (helt tydelig tatt opp på bånd) og hu sa: Gongratulations! You hav... Så la jeg på...

Skjer det noe dumt nå? får jeg regning i posten eller noe sånt?

Nå er jeg redd :cry:

Lenke til kommentar
Nå er jeg redd!

Det ringte et skjult nummer, først var det stille litt, før jeg hørte en kvinnestemme (helt tydelig tatt opp på bånd) og hu sa: Gongratulations! You hav... Så la jeg på...

Skjer det noe dumt nå? får jeg regning i posten eller noe sånt?

Nå er jeg redd  :cry:

You're doomed

 

edit : http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/caesar/article399827.ece :D

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Nå er jeg redd!

Det ringte et skjult nummer, først var det stille litt, før jeg hørte en kvinnestemme (helt tydelig tatt opp på bånd) og hu sa: Gongratulations! You hav... Så la jeg på...

Skjer det noe dumt nå? får jeg regning i posten eller noe sånt?

Nå er jeg redd  :cry:

You're doomed

 

edit : http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/caesar/article399827.ece :D

Har du lyst til å jobbe i dette miljøet?

HELL NO! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...