diversity Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Da stikker jeg på jobb.. see ya peepz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vi har fri i morgen så skal kanskje arrangere linke party i kjelleren fra tors til søndag weehee Jeg skal ha tentamen i morgen... Hvorfor har dere fri? Avspaserer pga polen turen :!: Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Endelig er 10/10 linja mi oppe og går igjen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva fikk du på eksamen da føssi? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ø.B. fikk den da du tok morgenquizen hans! Nei fader heller! for en uttalelse, hatt henne lenge på lista. Dessuten blokkerer mailen de mailene så jeg ser ikke hva dere svarer. Tror jammen meg kameraet kom i dag også jeg gitt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Aaah, deeilig, tidlig fri....igjen! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva fikk du på eksamen da føssi? 4/3 Det er bare pga jeg kom opp i det emnet jeg hadde øvt minst til... Lys og farger Ville komme opp i forsillt brennstoff! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Menneh jeg tror jeg legger meg igjen jeg.. *gjesp* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ok, synd... Ifjor kom jeg også opp i det emnet jeg hadde lest minst på, men det var enkelt.... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ahh, i dag er nok en fridag for meg Har hatt fri fra fredag av, og skal ha det frem til 8 juni. Da får jeg vite muntlig eksamen, og etter at den er unnagjort, ja da er det sommerferie 4 real Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Da jeg kom opp i Naturfag (allmenn GK) stod det bare "VANN" på oppgavelappen jeg trakk. Ikke heng med hodet over eksamensresultat, det er bare litt kjipt de første dagene, og så går det over. Eksamen på ungdomsskolen betyr ingenting uansett, så lenge du ikke skal inn på en skole der det trengs høyt snitt, da *Tilbake til fysikken* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Blæ, fikk oppgavene i muntligeksamen i dag. Det første Eline tenker er at hun skal hjem og jobbe. Altså sette seg ned og jobbe med en gang, men hva klarer hun? Jo, hun klarer å sovne! Blæ, som jeg misliker min dårlige selvdisiplin nå! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har søkt på elektro så hzzz Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som har det, ja.. Var tider da jeg hadde to måneders sommerferie, jeg også. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg er fornøyd med mine 4 uker sommerferie jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) De sa jo aldri kidney da, ellers hadde jeg forstått det. Tror du jeg er dum? må jeg svare på det? neida, trodde bare de nevnte kidney, lenge siden jeg har sett den episoden, sorry. Han overførte bein eller noe så han kunne gå igjen tror jeg, så derfor kan kunne ikke Mr.Locke gå. EDIT: God morgen.. Endret 2. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er jeg redd! Det ringte et skjult nummer, først var det stille litt, før jeg hørte en kvinnestemme (helt tydelig tatt opp på bånd) og hu sa: Gongratulations! You hav... Så la jeg på... Skjer det noe dumt nå? får jeg regning i posten eller noe sånt? Nå er jeg redd Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er sikkert samme folka som ringte en kamerat av meg.. Dem sier bare at du er en av 10 heldige som får 80% rabatt på et cruise i karribien.. Så ville de ha visa nummeret hans Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Nå er jeg redd! Det ringte et skjult nummer, først var det stille litt, før jeg hørte en kvinnestemme (helt tydelig tatt opp på bånd) og hu sa: Gongratulations! You hav... Så la jeg på... Skjer det noe dumt nå? får jeg regning i posten eller noe sånt? Nå er jeg redd You're doomed edit : http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/caesar/article399827.ece Endret 2. juni 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå er jeg redd! Det ringte et skjult nummer, først var det stille litt, før jeg hørte en kvinnestemme (helt tydelig tatt opp på bånd) og hu sa: Gongratulations! You hav... Så la jeg på... Skjer det noe dumt nå? får jeg regning i posten eller noe sånt? Nå er jeg redd You're doomed edit : http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/caesar/article399827.ece Har du lyst til å jobbe i dette miljøet? HELL NO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg