svamp Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) SteffyBoy: Skal de være i Norge til neste år? Forsto ikke formuleringen helt der, tror jeg. EDIT: Ah, du redigerte, ja. Da skjønner jeg mer ----- Jeg går ned og spiser nå. Er så sulten at jeg kunne spist en rå hest, om hester hadde smakt godt. Endret 11. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 men det skal jeg å gjøre nå... Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ser ut til at anananas stakk.. jeg som hadde håpet hun skulle dele litt av sin visdom med oss.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) SteffyBoy: Skal de være i Norge til neste år? Forsto ikke formuleringen helt der, tror jeg.EDIT: Ah, du redigerte, ja. Da skjønner jeg mer ----- Jeg går ned og spiser nå. Er så sulten at jeg kunne spist en rå hest, om hester hadde smakt godt. Les editen for forklaring. *gjeeeesp* edit: ah, du så det. ok Endret 11. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ser ut til at anananas stakk.. jeg som hadde håpet hun skulle dele litt av sin visdom med oss.. Stakk nok ikke. Har bilder, men dette er internett.. skjer ikke at jeg legger de ut på et forum som dette. Dere er for konservative. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har bilder, men dette er internett.. skjer ikke at jeg legger de ut på et forum som dette. Dere er for konservative. trenger ikke bilder for å lære jeg. så få høre, hva er det vi ikke har peiling på her! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 trenger ikke bilder for å lære jeg. så få høre, hva er det vi ikke har peiling på her! Snakket da ikke om deg. Man ser jo fort hvem som følte seg truffet... Dumme gelè som ikke stivner Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Snakket da ikke om deg. Man ser jo fort hvem som følte seg truffet... Dumme gelè som ikke stivner hehe, nei skjønnte egentlig det da, ville bare høre om du hadde noen triks på lur. edit: prøv og kle av deg litt kanskje gele'n stivner fortere da.. funker på andre ting. Endret 11. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva vil du at jeg skal gjøre? 1: se på objektiver til kameraet mitt 2: se på videoklipp 3: se på the simpsons 4: gå på etteller annet forum og "henge" 5: prøve å innlede samtale med noen på MSN 6: bli kjent med noen nye fra innternett 7: legge meg 8: lese en bok 9: leke med kameraet (inkludert i nesten alle alternativene ligger høre på musikk i tillegg. Vennligst Velg en eller fler alternativer. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 AnAnAs - Prøvd vannbad? Ikke bare sett den til avkjøling, sett den i kaldt vann, før den går på kjøla. Gjør underverker! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, nå sier jeg meg ferdig for i dag. God natt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 norma_saw, jeg anbefaler nummer 7. Det er alltid godt å være opplagt på skolen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Nå legger jeg meg. Må opp grytidlig i morgen for jeg skal til London! Du kommer sannsynligvis til å ha det dritkult. Klassetur til utlandet eier noe enormt. Skulle ønske det kunne vært flere sånne turer. Endret 11. mai 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 siden legge seg fikk flest stemmer så går jeg og legger meg, (jeg spurte alle på msn også) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) weee. skal til Arkivet i Kr.sand i morgen må legge meg nå Endret 11. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Siden vi har krav på en studiedag i halvåret, søkte jeg om en i morgen. Må gjøre seriøs jobbing da..30 siders innlevering + teoriprøve i gym. Uansett chill med fri Skal få tatt bildet av det nye håret i morgen, er endelig hjemme alene. Mamma blir alltid så sur når jeg ser meg i speilet eller tar bilder av meg selv, så får ikke lov Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 AnAnAs: får ikke lov til og ta bilder av seg selv<??? Fu*ka foreldre ??? :S Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor er det blitt av B|Real? *håpe på ett bilde av han i RPP snart* Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor er det blitt av B|Real?*håpe på ett bilde av han i RPP snart* why..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg