Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Why?

 

Går fint an å sette inni en brenner i en ny formartert PC..

5209019[/snapback]

Jeg har mange fin-fine programmer, innstillinger, savegames, musikk, etc, som jeg ikke vil miste.

5209033[/snapback]

 

Jeg flytta over det jeg ville ha til D disken :tease:

 

Jeg tenker ikke sånn phax

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

formatering er no styr, man innser ikke før etter man har innstallert windows på nytt hvor mye dill det er som må innstalleres og fikses.. også er det alltid noe jeg glemmer å ta backup av. sånn som sist f.eks glemte jeg og exportere bokmerkene mine fra opera.. bare en liten filleting men irriterende nok. også må man jo ta alle de tusen oppdateringene på nytt..

Lenke til kommentar
formatering er no styr, man innser ikke før etter man har innstallert windows på nytt hvor mye dill det er som må innstalleres og fikses.. også er det alltid noe jeg glemmer å ta backup av. sånn som sist f.eks glemte jeg og exportere bokmerkene mine fra opera.. bare en liten filleting men irriterende nok. også må man jo ta alle de tusen oppdateringene på nytt..

5209065[/snapback]

 

Jeg glemte hvor jeg fikk henta driverne :tease: gjett hvor frustrert man var i går :p

 

Edit: Ble. teit at man ikke kan ha de eldre versjonene av msn. HATER den nye.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Ah, tror jeg aldri har sovet så godt som i natt.

5209092[/snapback]

 

herregud jeg drømte så mye rart inatt... :dontgetit: drømte at herr dahle (!) hadde en liten personlig vendetta mot meg der han drev og hevdet at jeg var utro mot dama mi. postet dette i forumet og begynte ringe meg å styre etterhvert... endte opp med at han fikk grisebank. noe som er ganske usansynlig utifra de bildene jeg har sett av han! tror nok heller jeg ville fått meg juling! :wee:

 

uansett. rar drøm.

Lenke til kommentar
ThomasR, grusom skohorn.

 

Det er bare en type som gjelder og det er "omsorg" fra Ikea.

5209112[/snapback]

Spør en hvilken som helst oppegående jente her inne om Manolo Blahnik er bra saker eller ikke – jeg er temmelig sikker på at hun treffer den førstnevnte konklusjonen. Det er lite som slår et par Mary Jane (eller ti), selvfølgelig må jeg da også ha det tilhørende skohornet, skoene kan jeg ikke akkurat gå med.

Lenke til kommentar
Spør en hvilken som helst oppegående jente her inne om Manolo Blahnik er bra saker eller ikke – jeg er temmelig sikker på at hun treffer den førstnevnte konklusjonen. Det er lite som slår et par Mary Jane (eller ti), selvfølgelig må jeg da også ha det tilhørende skohornet, skoene kan jeg ikke akkurat gå med.

5209271[/snapback]

 

skoene er sikkert flotte di, men nå var det jo skohornet vi pratet om, og må si meg enig i at det hadde et veldig lite tiltalende design. for å ikke snakke om hvor upraktisk det så ut..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...