Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, phax, du vet du tar feil når thomasr/joachimr er enig med deg.  :!:

 

j/k (dodging another warn)

5208498[/snapback]

 

ja hadde det vært jokke som hadde vært enig så skulle jeg begynt og bekymre meg. :p

 

thomasRik er ikke så ille, han er bare andregenerasjons rikmann med en økonomi fra en annen verden!

Lenke til kommentar
Haha, phax, du vet du tar feil når thomasr/joachimr er enig med deg.  :!:

 

j/k (dodging another warn)

5208498[/snapback]

thomasRik er ikke så ille, han er bare andregenerasjons rikmann med en økonomi fra en annen verden!

5208542[/snapback]

Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe?

Lenke til kommentar
Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe?

5208562[/snapback]

 

:green: joda, det kunne nok hjulpet! få opp no amerikansk propaganda i avatar og sigg, tror nok det ville hjulpet!

 

edit: og ikke være så ærlig og åpen for dette med pengebruken din, og at alt ikke er like fornuftig og normalt. du burde heller late som du er like sjokkert hver gang du får høre at ikke alle har tre hytter på geilo, fire biler i millionklassen og feriehus i statene.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Haha, phax, du vet du tar feil når thomasr/joachimr er enig med deg.  :!:

 

j/k (dodging another warn)

5208498[/snapback]

thomasRik er ikke så ille, han er bare andregenerasjons rikmann med en økonomi fra en annen verden!

5208542[/snapback]

Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe?

5208562[/snapback]

 

Først og fremst, du gir oss inntrykk av at du er en veldig stilfull kar, i en høyere samfunnsklasse enn de fleste andre. Men, du gir oss også inntrykk av at du respekterer folk for den de er. Slutt med det! ;)

Lenke til kommentar
Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe?

5208562[/snapback]

:green: joda, det kunne nok hjulpet! få opp no amerikansk propaganda i avatar og sigg, tror nok det ville hjulpet!

5208572[/snapback]

Synd jeg ikke er fanatisk tilhenger av alt som kommer ut av USA, ellers kunne jeg glatt implementert det. Dessverre har jeg et litt for realistisk syn på ting ellers, så det blir ikke aktuelt å bli sjokkert når noen ikke eier eget jetfly, jeg er altfor dårlig skuespiller, dessverre.

 

fredrikrb: Hmm, ja, jeg er altfor tolerant. Burde egentlig lære litt mer Nazitakter, får se om ikke jeg kan lese meg litt opp på tyske generaler, der snakker vi klasse! Achtuuung paannzzeeer!

 

Skohorn:

post-6248-1132966840_thumb.jpg

(Denne er fra Manolo Blahnik, som erstatning for at jeg ikke kan gå med skoene hans.)

Lenke til kommentar

thomasr, tror virkelig det kan hjelpe på om du følger meg og phax sine råd. Vær ovenpå, vis oss at vi er noen underlegne bikkjer som ikke hadde sluppet inn i leiligheten din uten plast på bena og vandelsattesten i orden. :)

 

 

__

 

Skoskje må være noe av det dummeste jeg har hørt. Skohorn, for fanken.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...