Bruker-33331 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Faen, går ikke noe på TV, da må jeg se en film, uansett: Natta. Er så jævlig kjedelig her. Er skummelt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hei, CFD. Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Haha, phax, du vet du tar feil når thomasr/joachimr er enig med deg. :!: j/k (dodging another warn) 5208498[/snapback] ja hadde det vært jokke som hadde vært enig så skulle jeg begynt og bekymre meg. thomasRik er ikke så ille, han er bare andregenerasjons rikmann med en økonomi fra en annen verden! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 God natta askogli og Bundy. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Haha, phax, du vet du tar feil når thomasr/joachimr er enig med deg. :!: j/k (dodging another warn) 5208498[/snapback] thomasRik er ikke så ille, han er bare andregenerasjons rikmann med en økonomi fra en annen verden! 5208542[/snapback] Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Nei, nå har MC donalds gått tilbake til den gamle reklamen Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe? 5208562[/snapback] joda, det kunne nok hjulpet! få opp no amerikansk propaganda i avatar og sigg, tror nok det ville hjulpet! edit: og ikke være så ærlig og åpen for dette med pengebruken din, og at alt ikke er like fornuftig og normalt. du burde heller late som du er like sjokkert hver gang du får høre at ikke alle har tre hytter på geilo, fire biler i millionklassen og feriehus i statene. Endret 26. november 2005 av phax Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Ok, hva er skohorn? Det vi normale kaller sko-skje? Endret 26. november 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Haha, phax, du vet du tar feil når thomasr/joachimr er enig med deg. :!: j/k (dodging another warn) 5208498[/snapback] thomasRik er ikke så ille, han er bare andregenerasjons rikmann med en økonomi fra en annen verden! 5208542[/snapback] Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe? 5208562[/snapback] Først og fremst, du gir oss inntrykk av at du er en veldig stilfull kar, i en høyere samfunnsklasse enn de fleste andre. Men, du gir oss også inntrykk av at du respekterer folk for den de er. Slutt med det! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hm, ikke så ille? Bekymringsverdig. Er det noe jeg kan gjøre for å bli verre? Hva med en ny visuell profil med ny logo, kanskje, ville det hjelpe? 5208562[/snapback] joda, det kunne nok hjulpet! få opp no amerikansk propaganda i avatar og sigg, tror nok det ville hjulpet! 5208572[/snapback] Synd jeg ikke er fanatisk tilhenger av alt som kommer ut av USA, ellers kunne jeg glatt implementert det. Dessverre har jeg et litt for realistisk syn på ting ellers, så det blir ikke aktuelt å bli sjokkert når noen ikke eier eget jetfly, jeg er altfor dårlig skuespiller, dessverre. fredrikrb: Hmm, ja, jeg er altfor tolerant. Burde egentlig lære litt mer Nazitakter, får se om ikke jeg kan lese meg litt opp på tyske generaler, der snakker vi klasse! Achtuuung paannzzeeer! Skohorn: (Denne er fra Manolo Blahnik, som erstatning for at jeg ikke kan gå med skoene hans.) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ok, hva er skohorn? Det vi normale kaller sko-skje? 5208577[/snapback] Skje? Aldri hørt skje, og jeg har en utrolig samling av diverse hotellskohorn.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Skohorn: (Denne er fra Manolo Blahnik, som erstatning for at jeg ikke kan gå med skoene hans.) 5208595[/snapback] Ligner litt på sko-skje Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Skoskje? Hva skjer med verden!? Edit: Er ikke noe som heter 'skoskje' for svingene, lær dere norsk småbarn! Endret 26. november 2005 av Goophy Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det der er en sær modell, «skohorn» og «skoskje» er helt sikkert samme greie. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ok, hva er skohorn? Det vi normale kaller sko-skje? Det heter skohorn, det er i hvertfall det jeg sier. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) thomasr, tror virkelig det kan hjelpe på om du følger meg og phax sine råd. Vær ovenpå, vis oss at vi er noen underlegne bikkjer som ikke hadde sluppet inn i leiligheten din uten plast på bena og vandelsattesten i orden. __ Skoskje må være noe av det dummeste jeg har hørt. Skohorn, for fanken. Endret 26. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Sykt! Har aldri hørt ordet skohorn. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Sykt! Har aldri hørt ordet skohorn. 5208618[/snapback] Hvordan er det mulig? Det har jo ingen andre navn. Bygdefreaks. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Sorry! Virkelig, jeg er sjokert over meg selv. Men har liksom aldri hørt ordet skohorn. Ble litt satt ut... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 he på bøgda ha me'kje skohaurn. he bruge me styvla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg