Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller noen som er full her :p

5208375[/snapback]

Vel, full og full fru Blom. Etter en og en halv øl så kjente jeg det BRA! For å rette på inntrykket jeg gir dere nå så bør jeg vel nevne at jeg jobbet 12 timer idag, og tok øla rett etter jeg kom hjem. Lite lurt :p Kose-drikker bare så håper ikke jeg regnes som FULL-full ihvertfall :blush:

Lenke til kommentar

herregud så mange av dere nerder som bruker den der win 95 looken.. eier dere ikke estetisk sans, eller sitter dere på så ræva maskiner at dere må skru av alt av eyecandy?

 

og tenke seg til at det er folk som dere som klaget på det nye hw.no og hw.forum designet... :nei: dere teller ikke.

Lenke til kommentar
herregud så mange av dere nerder som bruker den der win 95 looken.. eier dere ikke estetisk sans, eller sitter dere på så ræva maskiner at dere må skru av alt av eyecandy?

 

og tenke seg til at det er folk som dere som klaget på det nye hw.no og hw.forum designet... :nei: dere teller ikke.

5208442[/snapback]

Jeg digger den looken her :) Sure, kan jo godt sette på alt av skygge osv uten problemer. Men jeg liker det grått. Evnt statbar grått også.

Lenke til kommentar
herregud så mange av dere nerder som bruker den der win 95 looken.. eier dere ikke estetisk sans, eller sitter dere på så ræva maskiner at dere må skru av alt av eyecandy?

 

og tenke seg til at det er folk som dere som klaget på det nye hw.no og hw.forum designet... :nei: dere teller ikke.

5208442[/snapback]

det kalles nostalgisk, gutten min :)

Lenke til kommentar
Jeg digger den looken her :) Sure, kan jo godt sette på alt av skygge osv uten problemer. Men jeg liker det grått. Evnt statbar grått også.

5208455[/snapback]

 

ja som sagt, blottet for estetisk sans.

 

det kalles nostalgisk, gutten min :)

5208461[/snapback]

 

ja, og ingen som er så nostalgiske som inngrodde nerder. utrolig hvor lite adaptive noen er.. tenk og frivillig sitte og stirre på et bortimot 10 år gammelt design.. :wee: hadde det nå bare engang vært et bra design..

Lenke til kommentar
herregud så mange av dere nerder som bruker den der win 95 looken.. eier dere ikke estetisk sans, eller sitter dere på så ræva maskiner at dere må skru av alt av eyecandy?

5208442[/snapback]

Når du først har rett, så har du så til de grader rett. Finnes ikke noe mer latterlig enn det steinalderdesignet en del opererer med på PCene sine. Ler meg skakk av disse håpløse kreaturene av noen operativsystemer og oppsett.

Lenke til kommentar
herregud så mange av dere nerder som bruker den der win 95 looken.. eier dere ikke estetisk sans, eller sitter dere på så ræva maskiner at dere må skru av alt av eyecandy?

5208442[/snapback]

Når du først har rett, så har du så til de grader rett. Finnes ikke noe mer latterlig enn det steinalderdesignet en del opererer med på PCene sine. Ler meg skakk av disse håpløse kreaturene av noen operativsystemer og oppsett.

5208483[/snapback]

Haha, phax, du vet du tar feil når thomasr/joachimr er enig med deg. :!:

 

j/k (dodging another warn)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...