Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble vell rettere sakt eid av en annen, fikk en link til en side hvor jeg visnokk kunne laste ned en serial key til wc3 frozen throne, jeg lasta ned en av de og så var faene skapete sluppet løs :(

 

Faen, jeg hater å quote.

5207824[/snapback]

Du, det var ikke meningen at du skulle laste ned noe. Cd-nøkkelen lå der som ren tekst..

 

Og ja, jeg fant linken :wee:

5207845[/snapback]

 

*Drepe* thanks for telling me, you're only 15min to late :wallbash:

 

Men hva faen kan jeg gjøre for å få det vekk?

Lenke til kommentar
*gråte* jeg gir opp.

5207919[/snapback]

herregud, bruk adaware.

 

 

 

 

 

 

Jeg bestilte 3500 linje fra NGt, siden den skulle bli oppgradert til 6500. De sa det skulle ta noen timer(for at linja mi skulle bli 3500), javel.. Og det var i går natt. Enda ligger jeg på 2200.

 

Vå får se om det i det heletatt registrer det. Jeg skal ha mye bedre linje enn det jeg har nå vertfall.

Lenke til kommentar
*gråte* jeg gir opp.

5207919[/snapback]

herregud, bruk adaware.

 

 

 

 

 

 

Jeg bestilte 3500 linje fra NGt, siden den skulle bli oppgradert til 6500. De sa det skulle ta noen timer(for at linja mi skulle bli 3500), javel.. Og det var i går natt. Enda ligger jeg på 2200.

 

Vå får se om det i det heletatt registrer det. Jeg skal ha mye bedre linje enn det jeg har nå vertfall.

5207935[/snapback]

 

Jeg fikk mail i Juni om at min linje ville bli fordoblet, dette skulle skje i løpet av sommerferien - men har Robbie fått en raskere linje? Åneidu.

Lenke til kommentar

Vel, iløpet av januar skal vi flytte til Molde (ikke spør hvorfor :p). Jeg har idag internett fra NGT. Dersom vi ikke får oss en leilighet som inkluderer internett så vil jeg gjerne overføre abm. mitt til den nye adressen. Noen som har erfaring med dette? Vet det er flyttegebyr på en 500kr ca, men går det raskere å sette opp linjen på det nye stedet? Beholder jeg utstyret jeg allerede har?

 

Uff, gruer meg. Har virkelig behov for internett, ikke bare for morroskyld, men også pga skolen. Er redd for å gå 6 uker uten nett. Har på følelsen jeg kan forvente MINST det. Heldigvis har svigers internett dersom jeg sliter, men....:(

 

EDIT: Dersom dette akn tolkes som support så overse hele dritten :ermm:

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Hvor mye trenger man for å spille BF2 da?

Og vil du anbefale meg å kjøpe bf2 askogli?

5208055[/snapback]

BF2 er skikkelig bra, men jeg har det ikke selv (grunnet for dårlig data)

Jeg ville absolutt kjøpt det, men jeg er ikke sikker på hvor bra linje man bør ha. Regner med at 1000 Kbit/s og oppover funker bra :)

Spilte "lagg" fritt på en 1024-linje :thumbup:

Har hørt at det skal komme ut en ekstra versjon eller noe til BF2 :)

(Kilde: NRK webTV)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...