Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva, har de edelstener sydd inn?

 

Og et spørsmål (og det er ikke ment frekt): Hvorfor? Hva gjør disse skoene anderledes enn andre "normalt" dyre sko, f.eks til 2-3000kr annet enn at de ikke har sømmer som ingen andre har? Er forskjellen virkelig verdt så utrolig mange tusen kroner?

5207623[/snapback]

Fornuftig? Neppe.

5207659[/snapback]

Hehe, du er ihvertfall ærlig om det :p menneh, neste gang du får planer om å brenne av noen titalls tusen så send meg en PM. Tror jeg har en plass du kan plassere pengene dine ;)

5207673[/snapback]

 

Pyramidespill? :whistle:

Lenke til kommentar
2mass, om du ser dette:

http://www.funmunch.com/celebrities/actres..._1_1280_960.jpg

var det det bilde du hadde som avatar?

5207361[/snapback]

 

 

var nok http://www.avatarity.com/avatars/4/42/4257.jpg den der du :)

5207697[/snapback]

Forbidden

You don't have permission to access /avatars/ on this server.

Desverre. Men var det et lite avatarbilde, er det ikke særlig interessant. Med mindre du gir meg tillatelse til å bruke avatar :)

 

Forresten gjett hva vi kanskje skal gjøre (altså medieklassen). Vi er i Alta. Det skal skje i januar :D

Lenke til kommentar
Hva, har de edelstener sydd inn?

 

Og et spørsmål (og det er ikke ment frekt): Hvorfor? Hva gjør disse skoene anderledes enn andre "normalt" dyre sko, f.eks til 2-3000kr annet enn at de ikke har sømmer som ingen andre har? Er forskjellen virkelig verdt så utrolig mange tusen kroner?

5207623[/snapback]

Fornuftig? Neppe.

5207659[/snapback]

Hehe, du er ihvertfall ærlig om det :p menneh, neste gang du får planer om å brenne av noen titalls tusen så send meg en PM. Tror jeg har en plass du kan plassere pengene dine ;)

5207673[/snapback]

 

Pyramidespill? :whistle:

5207751[/snapback]

Om jeg er på toppen så samme f for meg :p (avpyramiden altså, ikke tenk koffert nå!! :tease: )

Lenke til kommentar
Om jeg er på toppen så samme f for meg :p (avpyramiden altså, ikke tenk koffert nå!!  :tease: )

5207763[/snapback]

Beveger meg aldri i nærheten av et prosjekt eller selskap om det ikke lukter beinhard kapital og solide prinsipper på lang avstand, så pyramidespill blir nok heller uaktuelt. Du kan sikkert få telefonnummer til noen Finance Credit-typer, de er alltid interessert i gode prosjekter. :)

Lenke til kommentar
Om jeg er på toppen så samme f for meg :p (avpyramiden altså, ikke tenk koffert nå!!  :tease: )

5207763[/snapback]

Beveger meg aldri i nærheten av et prosjekt eller selskap om det ikke lukter beinhard kapital og solide prinsipper på lang avstand, så pyramidespill blir nok heller uaktuelt. Du kan sikkert få telefonnummer til noen Finance Credit-typer, de er alltid interessert i gode prosjekter. :)

5207798[/snapback]

Vannverket!

 

Skremmende at PwC er innblandet..

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg er åpen for forslag :p kan godt være seriøs jeg (jo, faktisk! Bare ikke her, hihi). Du kan jo for eksempel sponse hovedoppgaven min dette året. Om det blir store avkastningen kan jeg ikke garantere, men med nok kapital i ryggen så skal vi alltids fikse noe :) I tillegg gjør du en fattig student glad! Mange solide prinsipper, og ihvertfall beinhardt arbeid. Holder det?

Lenke til kommentar

Du har eid deg selv, gratulerer.

5207808[/snapback]

Ble vell rettere sakt eid av en annen, fikk en link til en side hvor jeg visnokk kunne laste ned en serial key til wc3 frozen throne, jeg lasta ned en av de og så var faene skapete sluppet løs :(

 

Faen, jeg hater å quote.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Ikke lest det der før faktisk.

Forumet er for meg blitt et minne om gamle nazityskland.

Et sted hvor det innføres nye regler uten at det er demokrati rundt det.

Hvor reglene håndheves med jernhånd

Hvor hele systemet baseres på at brukere skal passe på hverandre og tyste på hverandre.

 

Synd at man ikke ser at dette er et forum og ikke et oppslagsverk som enkelte moderatorer tror det er.

 

:love: dahle.

 

En av de få moderatorene på forumet her med vett. Savner han allerede. :(

Lenke til kommentar
Om jeg er på toppen så samme f for meg :p (avpyramiden altså, ikke tenk koffert nå!!  :tease: )

5207763[/snapback]

Beveger meg aldri i nærheten av et prosjekt eller selskap om det ikke lukter beinhard kapital og solide prinsipper på lang avstand, så pyramidespill blir nok heller uaktuelt. Du kan sikkert få telefonnummer til noen Finance Credit-typer, de er alltid interessert i gode prosjekter. :)

5207798[/snapback]

 

Husker da jeg ble invitert inn i WGI sommeren 2002 (om jeg ikke husker helt feil) - jeg takket nei og sa rett ut hva jeg mener om slikt. For to år siden (ca) ble jeg også prøvd vervet inn i T5PC, begge gangene ble jeg latterligjort. Men jaja, den som ler sist ler jo best.

Lenke til kommentar
2mass, om du ser dette:

http://www.funmunch.com/celebrities/actres..._1_1280_960.jpg

var det det bilde du hadde som avatar?

5207361[/snapback]

 

 

var nok http://www.avatarity.com/avatars/4/42/4257.jpg den der du :)

5207697[/snapback]

Forbidden

You don't have permission to access /avatars/ on this server.

Desverre. Men var det et lite avatarbilde, er det ikke særlig interessant. Med mindre du gir meg tillatelse til å bruke avatar :)

 

Forresten gjett hva vi kanskje skal gjøre (altså medieklassen). Vi er i Alta. Det skal skje i januar :D

5207752[/snapback]

 

 

får du ikke fram bildet? fungerer bra her om jeg trykker på linken.. vel, gå på avatarity.com og søk på kristin kreuk da så får du fram det inkl mange andre

Lenke til kommentar
Ble vell rettere sakt eid av en annen, fikk en link til en side hvor jeg visnokk kunne laste ned en serial key til wc3 frozen throne, jeg lasta ned en av de og så var faene skapete sluppet løs :(

 

Faen, jeg hater å quote.

5207824[/snapback]

Du, det var ikke meningen at du skulle laste ned noe. Cd-nøkkelen lå der som ren tekst..

 

Og ja, jeg fant linken :wee:

Lenke til kommentar
Du kan jo for eksempel sponse hovedoppgaven min dette året. Om det blir store avkastningen kan jeg ikke garantere, men med nok kapital i ryggen så skal vi alltids fikse noe :)

5207816[/snapback]

Jeg kjenner faktisk til et par tilfeller av masteroppgaver som har fått en rimelig betydelig avkastning. Det mest ekstreme eksemplet er en normalt ubemidlet student som solgte patenten på oppfinnelsen fra masteroppgaven sin til en klekkelig sum, satt halvparten på konto, den andre halvparten i aksjer, siden har han bodd i Monaco og storkost seg. :D

 

Joachim: Var vel først og fremst KPMG? I alle fall de som ble anmeldt etter det jeg husker. Vannverket er også en artig historie, mye håpløs forretningsdrift.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...