Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hørt det og. :)

 

Du får røde hender fordi huden din er såpass sart som den er. Ikke fordi du holder på å få træler.

5207530[/snapback]

Jeg vil jo ha sart og fin hud. Tror du en jente synes det er koselig med en svær og grov hånd?

5207540[/snapback]

 

Kanskje ikke dine typer jenter. :)

5207574[/snapback]

Tviler på at det er så forferdlig mange jenter som sier ja takk til en ekkel grov hånd, gjerne misfarvet av nikotin i tillegg... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil jo ha sart og fin hud. Tror du en jente synes det er koselig med en svær og grov hånd?

5207540[/snapback]

 

vel, de fleste jenter liker en som kan være behjelpelig og ta i et tak når det trengs.. løfte en eske, slå inne en spiker, knulle som et rovdyr. de fleste jenter liker menn.

Lenke til kommentar

thomasr: var du seriøs med den prisen? 55.000kr? JØSS! Hva, har de edelstener sydd inn?

 

Og et spørsmål (og det er ikke ment frekt): Hvorfor? Hva gjør disse skoene anderledes enn andre "normalt" dyre sko, f.eks til 2-3000kr annet enn at de ikke har sømmer som ingen andre har? Er forskjellen virkelig verdt så utrolig mange tusen kroner?

 

Altså, dine/deres penger, du må få gjøre som du vil :)

Lenke til kommentar
Tviler på at det er så forferdlig mange jenter som sier ja takk til en ekkel grov hånd, gjerne misfarvet av nikotin i tillegg... :ermm:

5207595[/snapback]

 

Hvordan klarer du å være så usaklig? Hva har nikotin med saken å gjøre?

 

Da snur vi det. Hvor mange jenter vil ha en gutt som er mer pysete enn seg selv, bruker lenger tid på badet enn seg selv, og ikke klarer å utrette en dritt med hendene sine, grunnet at han var for opptatt av hendene sine på skolen til å gidde å prøve å få ferdighetene i ting litt opp?

Lenke til kommentar
Hva, har de edelstener sydd inn?

 

Og et spørsmål (og det er ikke ment frekt): Hvorfor? Hva gjør disse skoene anderledes enn andre "normalt" dyre sko, f.eks til 2-3000kr annet enn at de ikke har sømmer som ingen andre har? Er forskjellen virkelig verdt så utrolig mange tusen kroner?

5207623[/snapback]

Ingen edelstener eller annet blinkende skrot. Som nevnt, det som virkelig gjør skoen dyr er det faktum at den er skreddersydd, i tillegg til at jeg ville ha en del spesielle detaljer på skoen. Det ligger mange timers arbeide bak, og ingen av de som jobber med dette er spesielt rimelige i drift. Selvfølgelig er de ikke «verdt» prisen om du sammenligner de med andre sko på de fleste normale måter (imidlertid gjør det faktisk en betydelig forskjell at man beholder de så lenge man lever).

 

Pradaene jeg kjøpte i dag kostet vel omtrent 3000,- er jeg redd, og skinnkvaliteten på disse skoene er faktisk forunderlig god. Samtidig har de absolutt ingenting å stille opp med mot de nevnte skoene, hverken i håndverk, detaljer eller på andre fronter. Alt er i helt ypperste kvalitet, alt er håndlaget spesielt til kunden og opplegget rundt er av en annen verden. Fornuftig? Neppe.

Lenke til kommentar
Hva, har de edelstener sydd inn?

 

Og et spørsmål (og det er ikke ment frekt): Hvorfor? Hva gjør disse skoene anderledes enn andre "normalt" dyre sko, f.eks til 2-3000kr annet enn at de ikke har sømmer som ingen andre har? Er forskjellen virkelig verdt så utrolig mange tusen kroner?

5207623[/snapback]

Fornuftig? Neppe.

5207659[/snapback]

Hehe, du er ihvertfall ærlig om det :p menneh, neste gang du får planer om å brenne av noen titalls tusen så send meg en PM. Tror jeg har en plass du kan plassere pengene dine ;)

Lenke til kommentar
Frøken Dahle har forlatt oss i protest.

5207648[/snapback]

Link?

 

 

Hva, har de edelstener sydd inn?

 

Og et spørsmål (og det er ikke ment frekt): Hvorfor? Hva gjør disse skoene anderledes enn andre "normalt" dyre sko, f.eks til 2-3000kr annet enn at de ikke har sømmer som ingen andre har? Er forskjellen virkelig verdt så utrolig mange tusen kroner?

5207623[/snapback]

Ingen edelstener eller annet blinkende skrot. Som nevnt, det som virkelig gjør skoen dyr er det faktum at den er skreddersydd, i tillegg til at jeg ville ha en del spesielle detaljer på skoen. Det ligger mange timers arbeide bak, og ingen av de som jobber med dette er spesielt rimelige i drift. Selvfølgelig er de ikke «verdt» prisen om du sammenligner de med andre sko på de fleste normale måter (imidlertid gjør det faktisk en betydelig forskjell at man beholder de så lenge man lever).

 

Pradaene jeg kjøpte i dag kostet vel omtrent 3000,- er jeg redd, og skinnkvaliteten på disse skoene er faktisk forunderlig god. Samtidig har de absolutt ingenting å stille opp med mot de nevnte skoene, hverken i håndverk, detaljer eller på andre fronter. Alt er i helt ypperste kvalitet, alt er håndlaget spesielt til kunden og opplegget rundt er av en annen verden. Fornuftig? Neppe.

5207659[/snapback]

Nå disser de nytt på nytt på Senkveld med thommas og harald (gidder ikke versaler og minuskelstyret i kveld).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...