Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere noen glupe tips angående lagring av sko? Kapasiteten ble sprengt i dag, jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av det siste paret.

 

Edit: Dette er ikke egentlig ment som support, bare litt generell gnåling fra min side. :)

5207225[/snapback]

 

Hva med og oppbevare de her:

garbage.gif

Lenke til kommentar
Det går stort sett i hyller, ja. Tre etasjer, langs hele veggen i garderoben i gangen. Jeg får se om det er mulig å utvide litt til i høyden, det burde gå.

 

Agressive: Svært lav nerdefaktor på de fleste av skoene mine, er jeg redd, så ingen av de er USB-kompatible.

5207269[/snapback]

Du kan kanskje klare å presse inn en ekstra hylle i høyden? Selv har jeg ringt handy'en for å lage til et ekstra level.

Lenke til kommentar
Du kan kanskje klare å presse inn en ekstra hylle i høyden? Selv har jeg ringt handy'en for å lage til et ekstra level.

5207324[/snapback]

 

Er det ikke en deilig følelse og være totalt blottet for enhver form for praktiske kunnskaper, og måtte betale andre for å gjøre hver minste lille ting for seg? som f.eks å skru opp en hylle? :fun:

Lenke til kommentar
Du kan kanskje klare å presse inn en ekstra hylle i høyden? Selv har jeg ringt handy'en for å lage til et ekstra level.

5207324[/snapback]

Det er planen min foreløbig. Ikke ideelt, det begynner etter hvert å bli rimelig høyt, men det blir jo alltid behov for flere etter hvert, så det finnes neppe noen særlig andre løsninger som fungerer.

 

phax: Jeg har ikke ord... ;)

 

DurinVIII: Hva jeg skal med skoene? Gå med de, vel?

Lenke til kommentar
Du kan kanskje klare å presse inn en ekstra hylle i høyden? Selv har jeg ringt handy'en for å lage til et ekstra level.

5207324[/snapback]

 

Er det ikke en deilig følelse og være totalt blottet for enhver form for praktiske kunnskaper, og måtte betale andre for å gjøre hver minste lille ting for seg? som f.eks å skru opp en hylle? :fun:

5207346[/snapback]

Jeg har da et skreddersydd skapsystem, det er ikke bare å skru inn en skrue. Og skulle ejg skrudd inn en skrue ville det antagelig blitt svært skjevt... Jeg kan ikke sånt. Jeg har det visstnok etter min far, sier kjære mamma, som heller ikke kan så mye, men hun mener likevel hun kan mer enn meg og pappa til sammen.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke akkurat sage til et hyllestykke slik at det blir rett. For det andre så var det med at fingrene som jeg er redd for, i tillegg til at jeg ikke aner hvor jeg skal få kjøpt passende materiale.

5207391[/snapback]

 

nei som sagt... :)

 

godt dere sitter på litt penger da, ellers hadde du jo vært helt hjelpesløs stakker!

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke akkurat sage til et hyllestykke slik at det blir rett. For det andre så var det med at fingrene som jeg er redd for, i tillegg til at jeg ikke aner hvor jeg skal få kjøpt passende materiale.

5207391[/snapback]

 

nei som sagt... :)

 

godt dere sitter på litt penger da, ellers hadde du jo vært helt hjelpesløs stakker!

5207404[/snapback]

Er det ikke da man kan ringe Frelsesarmeen?

Lenke til kommentar
Joachim, det håndgreiene dine er latterlig. Håndtak på sager og slikt er ikke laget av sandpapir, gutten min.

 

Thomas, hva er ditt forhold til arbeid med hendene hjemme i hjemmet?

5207406[/snapback]

Vet du hva? Jeg prøvde en gang en slipemaskin i sløyden. Den dirret noe grusomt. Hendene mine ble helt rød etter tredve sekunder. Hvordan jeg fikk fem i sløyd - ja det skal jeg være med på er et under.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...