Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

-- Flere poster med spam fra denne brukeren er slettet av moderator, samt noen svar på dette --

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom hjem fra skolen for en halvtime siden jeg. Hadde forberedelsesdag. Hadde sikkert vært hjemme om to timer hvis jeg måtte tatt bussen, men fikk sitte på med en kamerat. :)

 

ALLE venninene mine i klassen med lappen kom ikke opp til skriftlig så jeg trodde at det ble kun buss på meg de neste dagene. Men da fikk jeg heldigvis noen å sitte på med da :)

Lenke til kommentar
KJEDER MEG!

 

Fredrikrb prøver å ha cybersex med meg hele tiden. :(:blush:

Du er cybertrang, så det går jo ikke! Faens cocktease.

Cocktease!? Altså, her sitter jeg å spiser tunfisksalat, så kommer du å forteller meg at "det er andre ting som lukter tunfisk her også"!

 

MrLeftfield og jeg kommer til Skien til sommern. Med olivenolje, nugatti og agurker. Vi vet hvor du bor.

 

 

 

:roll:

:!:

 

----

Fysikk-lesedag i dag. Jeg sitter selvsagt og leser :green:

Trenger noe mat, spiste ikke frokost fordi eneste pålegget som var igjen var fårepølse og hvitost.. Ble en fersken og melk.

---

 

*Være med i gamle diskusjoner*

 

phax: Svensk potatismos = :sick: ! Har ikke ord for hvor ekkelt det er.

Nei, de merkene vi har her er best.

--

Jeg har bare 1 fra forumet på MSN, jeg.

ketchez; 97? Vet du hvem alle er også?

*Nesten stolt av sin lille liste :wee: *

Lenke til kommentar
3 stk fra forumet la meg til på under 5 min.  :dontgetit:

Skjedde meg en gang for en stund siden... Ser ikke vitsen, prater nesten aldri med de uansett.

:dontgetit::cry: Jeg prater med deg jo!

Men ikke mye... :p

 

Mange som har addet meg fordi jeg var jente også, han første som adda meg... Synes slike ting er sykt, jeg.

 

Noen jeg ikke har snakket med i det hele tatt... Men det er best slik, egentlig.

 

Uansett, fri fra skolen i dag. Skal ha tentamen i morgen, fikk det tiende fikk i eksamen i fjor i år... Enda jeg går i niende.

Lenke til kommentar

Tonio: Da vet du ihvertfall ca hva du får. :)

 

Er man jente og har bilde er det mange som legger deg til, sånn er det bare. Men nå har jeg hverken synlig msn adresse eller bilde så nå får jeg ingen :p

 

Eneste som har lagt meg til etter det er Ø.B. og jeg aner ikke åssen han fikk mailadressen min.

 

Begynner å bli litt sulten nå så jeg tror jeg stikker og lager mat og så øver til eksamen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...