Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) -- Flere poster med spam fra denne brukeren er slettet av moderator, samt noen svar på dette -- Endret 2. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) @ Göncz: Siste Ordet 4, Spam/support=ban Blæh, fant nettop ut at jeg må ned på skolen og levere rapport fra hjemmearbeidsdagene. Endret 2. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kom hjem fra skolen for en halvtime siden jeg. Hadde forberedelsesdag. Hadde sikkert vært hjemme om to timer hvis jeg måtte tatt bussen, men fikk sitte på med en kamerat. ALLE venninene mine i klassen med lappen kom ikke opp til skriftlig så jeg trodde at det ble kun buss på meg de neste dagene. Men da fikk jeg heldigvis noen å sitte på med da Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 KJEDER MEG! Fredrikrb prøver å ha cybersex med meg hele tiden. Du er cybertrang, så det går jo ikke! Faens cocktease. Cocktease!? Altså, her sitter jeg å spiser tunfisksalat, så kommer du å forteller meg at "det er andre ting som lukter tunfisk her også"! MrLeftfield og jeg kommer til Skien til sommern. Med olivenolje, nugatti og agurker. Vi vet hvor du bor. :!: ---- Fysikk-lesedag i dag. Jeg sitter selvsagt og leser Trenger noe mat, spiste ikke frokost fordi eneste pålegget som var igjen var fårepølse og hvitost.. Ble en fersken og melk. --- *Være med i gamle diskusjoner* phax: Svensk potatismos = ! Har ikke ord for hvor ekkelt det er. Nei, de merkene vi har her er best. -- Jeg har bare 1 fra forumet på MSN, jeg. ketchez; 97? Vet du hvem alle er også? *Nesten stolt av sin lille liste * Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har 23 fra forumet jeg, hadde hvertfall dobbelt så mange før men sletta de som la meg til for lenge siden (sikkert bare fordi jeg var en av få jenter på forumet, og nesten den eneste på mobildelen) som har sagt hei maks to ganger.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 3 stk fra forumet la meg til på under 5 min. Skjedde meg en gang for en stund siden... Ser ikke vitsen, prater nesten aldri med de uansett. Jeg prater med deg jo! Men ikke mye... Mange som har addet meg fordi jeg var jente også, han første som adda meg... Synes slike ting er sykt, jeg. Noen jeg ikke har snakket med i det hele tatt... Men det er best slik, egentlig. Uansett, fri fra skolen i dag. Skal ha tentamen i morgen, fikk det tiende fikk i eksamen i fjor i år... Enda jeg går i niende. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tonio: Da vet du ihvertfall ca hva du får. Er man jente og har bilde er det mange som legger deg til, sånn er det bare. Men nå har jeg hverken synlig msn adresse eller bilde så nå får jeg ingen Eneste som har lagt meg til etter det er Ø.B. og jeg aner ikke åssen han fikk mailadressen min. Begynner å bli litt sulten nå så jeg tror jeg stikker og lager mat og så øver til eksamen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ø.B. fikk den da du tok morgenquizen hans! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe, slår aldri feil at det kommer en eller anna idiot innom Siste ordet... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Grattis, haddis.. Hva slags jobb? Som lærlng på en It avdeling...på Vest agder sykehus faktisk Har alltid trodd jeg skulle ende opp som kokk...men nei... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har 9 stk fra hw.no på msn-listen min. Jeg hadde den gamle msn-adressen min i profilen min før, så da jeg logget på med den her om dagen hadde mange lagt meg til på listen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 God morgen folkens. Ble ikke noe skole på meg i dag. Føler meg ikke bra Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hm, derfor du aldri er på logget... EDIT: ment til darkness| Har akkurat 20 kontakter fra hw, sjeldent jeg prater med noen Endret 2. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg er trøtt, men får ikke lov av pappa til å sove. Jeg kjeder meg, men har ikke noe å gjøre! *Sutre* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vi har fri i morgen så skal kanskje arrangere linke party i kjelleren fra tors til søndag weehee Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Siden alle driver og snakker om MSN, får jeg vel nevne at det ikke er en eneste en fra HW som har lagt til meg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vi har fri i morgen så skal kanskje arrangere linke party i kjelleren fra tors til søndag weehee Jeg skal ha tentamen i morgen... Hvorfor har dere fri? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg skal på skolen kl 14:15. Har bare to timer i dag. Virkelig nødvendig. =/ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ooooOOOOoo *glede seg* I morra er det konsert her i byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg