Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg FIKK en selvbruningsserviett på parfymeriet i sted. Hurra!

5206922[/snapback]

Neiehei, du TOK den!

 

 

:p

5206951[/snapback]

Hun sa, "du vil sikkert ha en sånn en også da?" og puttet den i posen...

 

det har lagt seg til en greie i outlook-signaturen, og jeg får den ikke vekk... Hva gjør jeg?! Nei, jeg får vel skjerpe meg, support er ikke lov. Se bort fra min anmodning! :p

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
f*en for en nedtur på ebay istad ass.. jeg tapte en auksjon på et spill som heter guitar hero med 2 cent!! Doh!.

5206878[/snapback]

Var krig mellom meg og en annen fyr om Meshuggah - None. Jeg la inn siste bud 2 sekunder før auksjonen sluttet og vant plata. £12.60 endte den på. Fy faen, så herlig.

Lenke til kommentar
Var krig mellom meg og en annen fyr om Meshuggah - None. Jeg la inn siste bud 2 sekunder før auksjonen sluttet og vant plata. £12.60 endte den på. Fy faen, så herlig.

5207027[/snapback]

Det er ikke lengre noen tvil, du er hovedpersonen i Weird Al Yankovics klassiker «eBay». :)

«I am the type who is liable to snipe you/with two seconds left to go»

Lenke til kommentar
Var krig mellom meg og en annen fyr om Meshuggah - None. Jeg la inn siste bud 2 sekunder før auksjonen sluttet og vant plata. £12.60 endte den på. Fy faen, så herlig.

5207027[/snapback]

Det er ikke lengre noen tvil, du er hovedpersonen i Weird Al Yankovics klassiker «eBay». :)

«I am the type who is liable to snipe you/with two seconds left to go»

5207069[/snapback]

Buut i boought on ebaaaaaaay :love:

Lenke til kommentar
Har noen av dere noen glupe tips angående lagring av sko? Kapasiteten ble sprengt i dag, jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av det siste paret.

 

Edit: Dette er ikke egentlig ment som support, bare litt generell gnåling fra min side. :)

5207225[/snapback]

 

Jeg går egentlig ut fra at du har hyller, hyller og atter hyller? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...