Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jeg ikke går i banken så ofte, men var en tur innom nå isted for å betale to regninger, så da lurte jeg på;

 

Er det normalt at det koster 220kr for å betale to regninger og sende to kvitteringer via faks..? Jeg spurte fyren om han kødda når han sa prisen, men da bare så han rart på meg..

Lenke til kommentar
Ah, når jeg kommer hjem skal jeg installere linux på iPoden.

Gjør det ikke nå, for hvis jeg fucker det opp, så er jeg fri for ipod.

5204393[/snapback]

 

kool, kan du ikke legge ut en egen tråd om dete? der du sier litt om hvordan du går frem, og om du lykkes! :wee:

 

interessert i og se hvordan det der funker..

5204527[/snapback]

Jeg skal gjøre det nå, wish me luck :wee:

Lenke til kommentar

/me er i sparemodus. Har igrunn pengerpå kontoen nå, men skal prøve å unngå å være skrapt rett før lønning/lån. Tar hvert øre jeg får kasta etter meg for tiden :p Og så er det jul snart! Og jeg har sagt opp deltidsjobben min, kun jobbe ut desember, pga flytting...det blir dyrt også! Men håper på å spare noen kroner etter vi har flytta på grunn av billigere leie.

 

Konklusjon: ikke snakk om nettbanker, får dårlige assosiasjoner når jeg tenker på penger (eller, rettere sagt mangelen på dem).

 

:)

Lenke til kommentar
Ah, når jeg kommer hjem skal jeg installere linux på iPoden.

Gjør det ikke nå, for hvis jeg fucker det opp, så er jeg fri for ipod.

5204393[/snapback]

 

kool, kan du ikke legge ut en egen tråd om dete? der du sier litt om hvordan du går frem, og om du lykkes! :wee:

 

interessert i og se hvordan det der funker..

5204527[/snapback]

Jeg skal gjøre det nå, wish me luck :wee:

5205467[/snapback]

Jau, disse installerne fant ikke iPoden min, må lese mer da :wee:

EDIT: Dissse automatiske greiene funker ikke, og jeg tør ikke og begynne og ordne mere kompliserte saker med iPoden min.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...