Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er det noe tull med forumet nå som forårsaker en god del dobbeltpostinger?

 

Sitter på jobb jeg. Bare 7.5 timer igjen! :woot:

 

EDIT: Angående forumrproblemer - sliter litt med at innleggene mine heller ikke viser i Mine Innlegg. Kanskje jeg bør ta dette i Tilbakemeldinger for forumet heller.

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det noe tull med forumet nå som forårsaker en god del dobbeltpostinger?

 

Sitter på jobb jeg. Bare 7.5 timer igjen! :woot:

 

EDIT: Angående forumrproblemer - sliter litt med at innleggene mine heller ikke viser i Mine Innlegg. Kanskje jeg bør ta dette i Tilbakemeldinger for forumet heller.

5204897[/snapback]

 

jeg har merket dette siden igår, at ofte når jeg skriver innlegg og trykker på legg til svar så blir siden bare hvit og så står det bare diskusjon.no\index.php? i adr. linja og alt jeg skrev blir borte :thumbdown: ...

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det noe tull med forumet nå som forårsaker en god del dobbeltpostinger?

 

Sitter på jobb jeg. Bare 7.5 timer igjen! :woot:

 

EDIT: Angående forumrproblemer - sliter litt med at innleggene mine heller ikke viser i Mine Innlegg. Kanskje jeg bør ta dette i Tilbakemeldinger for forumet heller.

5204897[/snapback]

 

jeg har merket siden igår at når jeg trykker på legg til svar så blir siden bare helt hvit og det står diskusjon.no\index.php? i adr. linja og innlegget mitt blir borte. skjedde nå og. ganske irriterende å måtte skrive det på nytt.. :thumbdown:

 

jeg bruker firefox forresten, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Ja, merker det samme....men innleggene mine har kommet med frem til nå heldigvis. Men som sagt viser ikke Mine Innlegg at jeg har skrevet på ny i tråden (siste post av <brukeren som postet før meg>, men om jeg går inn på tråden så fungerer det. Den blir også oppdatert når andre brukeren skrive innlegg.

Lenke til kommentar
Har Morrowind, men jeg har aldri kommet igang med det :hm:

 

Nå vil jeg bare hjem og spille Civ 4 :dribble:

5204792[/snapback]

Har startet mange ganger, men aldri virkelig kommet i gang. Nå for et par dager siden (rett før eksamensperioden begynner) fant jeg frem spillet igjen. Har blitt litt småhekta. Er bare lvl 13 eller noe, men går greit med quests og sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...