Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Da la man seg. God natt. Burde vel sånn i praksis legga meg jeg også.. uff *poff* edit: god morgen.. Endret 2. juni 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 w0w, så nå att jeg hadde 97 stk på MSN nå! :O Jaja, sk0l! Hadebra folkens! Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 God morgen! I natt fikk jeg denne meldingen: "Gratulere med dagen. Og god ferie. Hils." Jeg har ikke peiling på hvem det er, søkte på telefonkatalogen.no og der kom det et ukjent navn fra Tromsø. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Da har noen sendt feil. Jeg overtok det nummeret pappa hadde hatt siden 95 da jeg fikk mobil i 99 eller 2000. Fortsatt hender det at folk ringer til meg når de skal ha tak i pappa. Pappas nåværende nummer var tidligere nummeret til en eller annen Ali, som tok ekstrajobb på Romsås Eldresenter. Det ringer stadig noen og spør om ikke pappa kan ta ekstrajobb der. :!: De har i prinsippet strøket ham fra listen men... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 GOOOOD MOOOORGEN ALLE SAMMEEEEEEN!!!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Da var det muntlig prøveeksamen... GL HF to me Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ahh....! da var det bursdag kombinert med fridag. kan det bli bedre? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer med dagen, gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Morn, folkens. Da har det endelig kommet penger på konto, så da er det slutt på å leve utelukkende på ris slik jeg har gjort den siste tiden. Stikker på butikken og kjøper noe skikkelig frokost i dag Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer med dagen, gaute/NeO^^ takk takk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har vondt i magen Når er det egentlig feriepengene pleier å komme? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Juli omtrent her i området ivaffal Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Juli omtrent her i området ivaffal Åh.. trodde det var i juni, jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hn.. could i be so that i am possibly wrong? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hn.. could i be so that i am possibly wrong? Det var visst rundt 10. juni her. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Whohoho! jeg fikk jobben Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Grattis, haddis.. Hva slags jobb? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 3 stk fra forumet la meg til på under 5 min. Skjedde meg en gang for en stund siden... Ser ikke vitsen, prater nesten aldri med de uansett. Jeg prater med deg jo! Forresten til dere som sletter msn-kontakter; dere bare sletter, ikke blokkerer vel? Kjøpte meg Guild Wars i går, tror forresten jeg må ta ned instillingene litt brukte 100% av CPU i går . Når jeg hadde spilt en stund kom det opp en slik fin blå skjerm som pratet om et eller annet BIOS og dumping av fysisk minne og restart . Jaja, håpe kvaliteten ikke synker betrakterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg