Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har verdens største luksusproblem.. klarer ikke bestemme meg for hvilken tv jeg skal kjøpe..! plasma, lcd, blæblæblæ.. skal jeg bruke 15 000, eller svi av 25 000,- eller skal jeg rett å slett bare vente? tenker meg ihjel på dette...! :wee:

 

(btw, ikke ute etter support. måtte bare tømme meg litt.)

Lenke til kommentar
Jeg har verdens største luksusproblem.. klarer ikke bestemme meg for hvilken tv jeg skal kjøpe..! plasma, lcd, blæblæblæ.. skal jeg bruke 15 000, eller svi av 25 000,- eller skal jeg rett å slett bare vente? tenker meg ihjel på dette...! :wee:

 

(btw, ikke ute etter support. måtte bare tømme meg litt.)

5202775[/snapback]

Kjøpe noe som er HDTV klar?

Lenke til kommentar
Jeg har verdens største luksusproblem.. klarer ikke bestemme meg for hvilken tv jeg skal kjøpe..! plasma, lcd, blæblæblæ.. skal jeg bruke 15 000, eller svi av 25 000,- eller skal jeg rett å slett bare vente? tenker meg ihjel på dette...! :wee:

 

(btw, ikke ute etter support. måtte bare tømme meg litt.)

5202775[/snapback]

 

jeg heller hvertfall mest mot lcd.. hvis jeg var deg tror jeg kanskje jeg ville valgt en tv fra M61 serien til samsung, de ser knall ut og har veldig bra bilde. hvis du vil ha en som er litt billigere men har omtrent akkurat like bra bilde velger du en fra R51 serien. de ser nydelige ut de og synes jeg.

 

nystekte vafler og kald julebrus (skikkelig hamar julebrus) på glassflaske = kos. :love:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
jeg heller hvertfall mest mot lcd.. hvis jeg var deg tror jeg kanskje jeg ville valgt en tv fra M61 serien til samsung, de ser knall ut og har veldig bra bilde.

 

nystekte vafler og kald julebrus (skikkelig hamar julebrus) på glassflaske = kos.  :love:

5202865[/snapback]

 

vet, de ser knall ut men synes de er for dyre.. vil ha større enn 32" så. :hm: M51 er jo ikke så ille de heller, men blir rådet til plasma flere andre steder så er så usikker. sparer jo endel der. jaja, nok om det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...