Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei? Skoskapet mitt tar bare 18 par sko...

 

Du har et skoskap, greit nok. Det har plass til 18 par sko, greit nok. Du trenger et større skap, SJUKT! :eek:

5201740[/snapback]

Jenter elsker sko, det vet du da vel? :p

5201783[/snapback]

 

du er klarover at det er en gutt ikke sant :p

Hva sier du? :dribble:

 

Jada, han er visst offisielt det. Vi hadde en diskusjon om det i helgen. Jeg ble ikke overbevist :p

 

Svarer litt seint nå jeg. Endelig hjemme fra jobb :)

Lenke til kommentar

Svarte satan. Jeg har bestilt hodetelefoner i dag, for bursdagspenger, så jeg endelig kan bruke mp3-spilleren til fulle. Selvfølgelig har av og på-knappen på spillern blitt herpa akkurat nå, så jeg må sende den inn til Creative, og må vente flere uker for å få den tilbake. Typisk.

 

 

Om skodiskusjonen: Jeg har tre par basketsko til utebruk, et par til baskettrening, et par vintersko, og et par løpesko. Alle er Nike Air, untatt løpeskoene. :blink:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Fortalte jeg om butikk episoden i dag?

Jeg skulle kjøpe noe brød og litt diverse. Så går en kompis og ser på blader.

Og jeg og en annen står ved kassa og skal til og betale. Så skriker ene duden i butikken; "EY, hvis du stjeler noe så ringer jeg purken fort som fy!" "Jammen jeg så bare..""MEN du skulle til og stjele noe!""Nei, jeg så bare på tegneserier" Så begynner kassa dama; "Jaa, vi ringer purken!"

Fy faen så flau jeg var.

Lenke til kommentar

jeg rydder i høyre side av skapet! Å, hvor deilig det er å kose seg med tøyet sitt!(Og ikke minst; skoene!)

 

EDIT: Jocke goes veldedig! Gir bort hele skuffen med "gensere jeg ikke liker lenger" og tre par sko som jeg neppe har bruk for til Fretex. Når skoene er stuet vekk i esker, og eskene er merket oktober 04... Ja, da vet man at man neppe kommer til å savne dem..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...