Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den vanlige - det er begrenset hvor lange turer med tilsvarende behov for mer enn åtte par jeg tar - i såfall er det til steder hvor jeg har egne klesskap fra før. ;)

Har man egentlig noen gang bruk for mer enn åtte par sko på en ferie, uansett?

5202104[/snapback]

Du sier jo noe... Selv ikke på en ikke-feriereise spørs det om man trenger så mye mer... Uansett.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg nye sko forrige uke, men de var ikke noe særlig gode å gå på. Butikkmannen sa at de ble bedre etterhvert.. my ass.

 

Savner de gode gamle marsjstøvlene mine fra militærtiden min. Bedre sko har jeg aldri hatt.

 

Tror jeg skal skaffe meg ett par slike igjen, og bruke når det kulda setter inn :)

Lenke til kommentar

Mirann: Det får være måte på hvor snill, søt og grei selv jeg skal være, tror jeg. :)

 

Ø.B.: Jeg har ikke digitalkamera her så det blir nok litt vanskelig, er jeg redd. Jeg aner ikke hvor mange par sko jeg har, det er pluss minus rimelig mange, litt under halvparten har jeg ikke her. Du kan sikkert få lov til å komme på en visitt, så kan du få en guidet tur i skoskapene.

Lenke til kommentar

Ø.B.: Jeg har ikke digitalkamera her så det blir nok litt vanskelig, er jeg redd. Jeg aner ikke hvor mange par sko jeg har, det er pluss minus rimelig mange, litt under halvparten har jeg ikke her. Du kan sikkert få lov til å komme på en visitt, så kan du få en guidet tur i skoskapene.

5202238[/snapback]

:dribble: Nice

Lenke til kommentar
Yes! Da tror jeg at jeg får kjøpt meg svart iPod video litt etter slutten av neste uke. :love: Gleder meg sånn!

5202181[/snapback]

Burde bruke veske på den svarte, den riper lett. eller, de syns lett.

5202224[/snapback]

Vet. Kan egentlig kjøpe den hvite, men den svarte er så inni hapens heit.

 

Tror jeg skal kjøpe sånne freshe iPod sokker.

Lenke til kommentar
Yes! Da tror jeg at jeg får kjøpt meg svart iPod video litt etter slutten av neste uke. :love: Gleder meg sånn!

5202181[/snapback]

Burde bruke veske på den svarte, den riper lett. eller, de syns lett.

5202224[/snapback]

Vet. Kan egentlig kjøpe den hvite, men den svarte er så inni hapens heit.

 

Tror jeg skal kjøpe sånne freshe iPod sokker.

5202270[/snapback]

Bare og kjøpe vanelige sokker det, med jule-motiv. Eller jeg skal kjøpe baby sokker til nanoen, it's like superman when hi was a baby.

 

Mista den flere ganger i gulv :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...