Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagligdags joggesko, andre dagligdagssko, pensko, løpesko, fotballsko, treningssko, tennissko, stor vintersko, liten vinter/høstsko. Kan være jeg har flere også, tror ikke det er unormalt å ha flere enn 3 par sko. Tror også noen av dere undervurderer antall sko dere har.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Nei? Skoskapet mitt tar bare 18 par sko...

 

Du har et skoskap, greit nok. Det har plass til 18 par sko, greit nok. Du trenger et større skap, SJUKT! :eek:

5201740[/snapback]

Jenter elsker sko, det vet du da vel? :p

5201783[/snapback]

 

du er klarover at det er en gutt ikke sant :p

 

Nei? Skoskapet mitt tar bare 18 par sko...

 

Du har et skoskap, greit nok. Det har plass til 18 par sko, greit nok. Du trenger et større skap, SJUKT! :eek:

5201740[/snapback]

Skoskapet er en del av en større walk-in-garderobe. Mulig jeg kan få "låne" litt plass i et av skoskapene i entreen til sko jeg ikke bruker så ofte. Eventuelt kan jeg se om jeg kan stappe inn en ekstra hylle i skoskapet mitt.

5201757[/snapback]

Du er så søt!

5201805[/snapback]

 

OMG. har du sånn type skap man kan gå inn i?

Jeg har en skuff :p

 

Må man virkelig ha så mange sko som mulig?

Kanskje et par pensko og joggesko, men ikke 20 stk :p

Prøv å bruk det samma parret i 2 uker på rad og se hva som skjer :p

5201843[/snapback]

 

di blir komertabel og gå i :p

 

 

jeg har vell 4-5 par sko

 

 

pensko , gå på byen i filla ( semi pene sko ) daglig sko 2 par) , og værnesko til jobben

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på skokofferten til LV. :wee:

5202039[/snapback]

Hvilken? Den vanlige med plass til 8 par eller noe, eller den enorme, med plass til, eh, ja hauger? (Jeg er i besittelse av sistnevnte, samt en tilsvarende stor fra Goyard. :blush: )

5202046[/snapback]

Den vanlige - det er begrenset hvor lange turer med tilsvarende behov for mer enn åtte par jeg tar - i såfall er det til steder hvor jeg har egne klesskap fra før. ;)

 

EDIT: er blitt mobbet så mye etterhvert for skoposene(OK, jeg ba muligens om det når jeg ble spurt om hva jeg gjorde for miljøet, og jeg trakk frem en Hugo Boss-skopose med påskriften "Save the world - Hugo Boss", men det er muligens en avsporing) at en egen skokoffert er på sin plass.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Den vanlige - det er begrenset hvor lange turer med tilsvarende behov for mer enn åtte par jeg tar - i såfall er det til steder hvor jeg har egne klesskap fra før. ;)

Har man egentlig noen gang bruk for mer enn åtte par sko på en ferie, uansett?

 

Mirann: Den største fordelen man har ved å være jente/kvinne er at man kan gå med alle mulige forskjellige sko. Om jeg noen gang finner en kjæreste som er verdt å samle på kommer hun til å ha tidenes største samling Manolo Blahnik-sko, skal ikke se bort fra at det kommer noe fra Jimmy Choo og Tod's heller... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...