Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Vel, det gikk litt vilt for seg, endte opp med et par "bysko" i rødt nubuk-skinn fra Timberland(rabatterte), og vil vel antagelig ikke bli brukt så mye, men der og da virket det "smart"... Følte også for å kjøpe et par klassiske "pensko" (Bjørn Borg) og et par hvite(!) "pensko" fra samme. Også trengte jeg jo aerobicssko... "trengte" ihvertfall... Nå må jeg nok skaffe meg et større skoskap...

 

Det var kødd, right?

5201698[/snapback]

Nei? Skoskapet mitt tar bare 18 par sko...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei? Skoskapet mitt tar bare 18 par sko...

 

Du har et skoskap, greit nok. Det har plass til 18 par sko, greit nok. Du trenger et større skap, SJUKT! :eek:

5201740[/snapback]

Skoskapet er en del av en større walk-in-garderobe. Mulig jeg kan få "låne" litt plass i et av skoskapene i entreen til sko jeg ikke bruker så ofte. Eventuelt kan jeg se om jeg kan stappe inn en ekstra hylle i skoskapet mitt.

Lenke til kommentar
Skoskapet er en del av en større walk-in-garderobe. Mulig jeg kan få "låne" litt plass i et av skoskapene i entreen til sko jeg ikke bruker så ofte. Eventuelt kan jeg se om jeg kan stappe inn en ekstra hylle i skoskapet mitt.

5201757[/snapback]

Å! Jeg har lyst på walk-in-garderobe! :D

Lenke til kommentar
Nei? Skoskapet mitt tar bare 18 par sko...

 

Du har et skoskap, greit nok. Det har plass til 18 par sko, greit nok. Du trenger et større skap, SJUKT! :eek:

5201740[/snapback]

Skoskapet er en del av en større walk-in-garderobe. Mulig jeg kan få "låne" litt plass i et av skoskapene i entreen til sko jeg ikke bruker så ofte. Eventuelt kan jeg se om jeg kan stappe inn en ekstra hylle i skoskapet mitt.

5201757[/snapback]

Du er så søt!

Lenke til kommentar
Nei? Skoskapet mitt tar bare 18 par sko...

 

Du har et skoskap, greit nok. Det har plass til 18 par sko, greit nok. Du trenger et større skap, SJUKT! :eek:

5201740[/snapback]

Skoskapet er en del av en større walk-in-garderobe. Mulig jeg kan få "låne" litt plass i et av skoskapene i entreen til sko jeg ikke bruker så ofte. Eventuelt kan jeg se om jeg kan stappe inn en ekstra hylle i skoskapet mitt.

5201757[/snapback]

Du er så søt!

5201805[/snapback]

 

OMG. har du sånn type skap man kan gå inn i?

Jeg har en skuff :p

 

Må man virkelig ha så mange sko som mulig?

Kanskje et par pensko og joggesko, men ikke 20 stk :p

Prøv å bruk det samma parret i 2 uker på rad og se hva som skjer :p

Lenke til kommentar
Pfft, så og si ingen nyere spill som er verdt penga uansett så jeg trenger langt fra noen monster-PC.

 

Fikk Populous: the Beginning i postkassa i dag. Tjohei!

 

 

Himmel og hav som jeg elsker dette spillet. :love:

5201458[/snapback]

 

Har det på playstation :p

 

Katta til søstra mi er helt sprø! Dreit i senga mi i natt og dreit i senga mi nå!

Lenke til kommentar

Hm, javel. Hva er da, si, tja, 60 kanskje? Eller 80? Har ikke helt tellingen, og så vet jeg det står hauger av par hjemme, men er vel noe sånt tenker jeg. Er kjekt å kunne variere, dessuten sliter man faktisk mye mindre på sko når de blir brukt sjeldnere.

 

(For ordens skyld kan jeg presisere at jeg ikke ser noe poeng i å skulle skryte av antall sko jeg har, det er det ingen som bryr seg om uansett. Det jeg vil ha frem er bare at noen samler på filmer, andre kjøper sko – alle har forskjellige interesser, klær er ikke en mindre legitim interesse fordi mange her inne ikke finner det interessant.)

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Når man bare har et par sko man bruker til hverdags blir de slitt ut vesentlig fortere enn om man hadde hatt flere, altså blir det dyrere å ha færre par sko. Selvfølgelig trenger man ikke absurde mengder, 4 par hverdagssko er vel et greit minimum. Da unngår man å måtte tørke skoene fort (det er dette som pleier å ødelegge de i vintersesongen), da varer de utrolig lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...