Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ironisk nok startet jeg min "karriere" i OT-baren med å spamme det første SO i "det herrens år" 2002.  :blush: Noe som fikk B|Real til å "hyggelig" be meg gi faen...:green:

Fant det frem og leste det, var en blanding av latter og flau smak...  Kunne fint tenke meg å reise tilbake i tid og banke litt vett inn i skallen på den yngre versjon av Dotten..

5195586[/snapback]

I did? Hm...kan jeg ikke huske :whistle:

5200397[/snapback]

 

Hehe, til din støtte så var det på sin plass. Hadde det spammet kommet i SO4 ville det blitt en ferie på meg, for å si det slik :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se for dere følgende:

Lord-Myrrah har bunkra seg med mye cola, mye snus og litt sjokoloade.

Skal spille WoW hele dagen, men tar seg en tur innom hw.no forumet og finner en spennende post.

Lord-Myrrah blir tørst Lord-Myrrah løfter colaen og glasset begynner å helle, Lord-Myrrah fortsetter å lese postens mens han heller. Der var lord-Myrrahs bukse og tastatur vått av cola.

Fjerde tastaturet jeg har herpa siden sommerferien slutta.  :innocent:

Vet at det ikke er noe problen å vaske tastaturet, men det tar så lang tid, så venter til jeg ikke har flere igjen. Og tar alle på en gang.

 

 

 

Edit: en del typos :/ sikkert mere igjen :p

5199367[/snapback]

 

hehehe :tease:

 

 

Haha, så forbasket bra

5199731[/snapback]

 

nice

 

Omg, var hos legen.. Har smerter i akilles sena hver gang jeg springer osv.. Jeg trener ca 5 ganger i uken når det er gym på skolen altså fri-idrett 2 ganger i uka også 2 ganger basketball...

 

Svaret jeg fikk var; Jeg skulle trene mindre (Gutt på 16 år) Og drikke 2-3 L med vatn (MERK: Ikke vanlig vann fra springen - men helst kokt, kildevann eller kjøpt!!) Også skulle jeg komme tilbake etter jul...

 

Dette er litt rart at vann skal ha noe å gjøre med akilles sena, altså jeg drikker som en tørst kamel når jeg først er på trening.. Hva er galt med spring-vann? :p

 

:hmm:

5199760[/snapback]

 

legen har sikkert en "sponsor" avtale med olden eller lignende :p

 

God morgen.

Huff, nå er jeg sulten. Siden klokka åtte på tirsdag her jeg bare spist tre brødskiver siden jeg har vært sjuk. Vet ikke helt hva JoachimR mener er riktig, men nå skal jeg spise alt i kjøleskapet. :fun:

5200158[/snapback]

Det å spise alt i kjøleskapet er ikke bare usunt, det er også helsefarlig!

5200269[/snapback]

 

jeg tror ikke det og spise plasten/ glasset og di metall risten er så sundt , heller ikke inpakningen til maten :tease:

 

 

 

eg fikk lønn i dag , for 14 dager ( dvs 10 arbeids dager ) 7500,- ;)

neste lønnnig er uten skatt :w00t:

Lenke til kommentar
Eg har så lyst på ny hw nå. Pleier ikke å være den som oppgraderer så ofte men nå er det krise. Sitter forsatt på en xp1800+ 512MB ram og moddet radeon9500pro.  :cry: Har egentlig bare lyst å knuse hele dritten.  :(

5201371[/snapback]

 

XP2600, 1536MB RAM og Radeon 9200 her. Får jeg meg ny hardware har jeg bare 1024. 1536 er frem til jeg får me gny hardware. Aka, aldri.

Lenke til kommentar
Jaja. Du har jo heftige greier i forhold til meg da. Laster ikke ned spill demoer engang for det er jo lite vitsi med min maskin.

 

Skjermkortet ditt var ræva da!  :tease:

5201406[/snapback]

 

Skjermkortet suger så jævlig. Jeg har sinnssykt lyst til å spille BF2, men gidder ikke prøve engang.

 

Vil ha hovedkort, CPU og skjermkort. Men har null kroner å bruke nå. :-\

Lenke til kommentar
Fire par? Ikke verst! Jeg har gitt meg selv skokarantene etter at hele inngangspartiet ble fullt (mange etasjer i mange meters lengder...), begynner å få litt abstinenser nå, flere uker siden sist jeg kjøpte sko. :(

5201463[/snapback]

Vel, det gikk litt vilt for seg, endte opp med et par "bysko" i rødt nubuk-skinn fra Timberland(rabatterte), og vil vel antagelig ikke bli brukt så mye, men der og da virket det "smart"... Følte også for å kjøpe et par klassiske "pensko" (Bjørn Borg) og et par hvite(!) "pensko" fra samme. Også trengte jeg jo aerobicssko... "trengte" ihvertfall... Nå må jeg nok skaffe meg et større skoskap...

Lenke til kommentar
Vel, det gikk litt vilt for seg, endte opp med et par "bysko" i rødt nubuk-skinn fra Timberland(rabatterte), og vil vel antagelig ikke bli brukt så mye, men der og da virket det "smart"... Følte også for å kjøpe et par klassiske "pensko" (Bjørn Borg) og et par hvite(!) "pensko" fra samme. Også trengte jeg jo aerobicssko... "trengte" ihvertfall... Nå må jeg nok skaffe meg et større skoskap...

 

Det var kødd, right?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...